سپاه پاسداران پاسخ عاملان ترور دانشمند هسته‌ای را بدهد

انجمن اسلامی دانشجویان متعهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در بیانیه‌ای خواستار زدن سیلی به عامل ترور دانشمند هسته‌ای توسط نیروهای امنیتی به ویژه سپاه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، انجمن اسلامی دانشجویان متعهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای را محکوم کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: با آرزوی سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب؛بار دیگر مزدوران جنایتکار، شقاوت پیشه و کوردل که از رویارویی و مصاف با ایران اسلامی عاجز مانده اند با خیال خام مقابله با پیشرفت های علمی کشور به دست پلید خود را به خون فرزندان عزیز این مرز و بوم آغشته کردند. شهادت سرتیپ پاسدار محسن فخری زاده  دانشمند هسته ای و دفاعی میهن اندوه و تاثر فراوانی را برایمان به همراه داشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: یقینا این گونه ترورهای بزدلانه، نشان از زبونی، ناچاری و استیصال دشمن از پیشرفت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. البته که عقب نشینی و ترس در مقابل مستکبرین که خوی استکباری آنها جز این نیست که اگر در مقابلشان قدمی به عقب بنشینیم، ده قدم جلو تر می‌آیند و وقتی انتقام سخت نگیریم به سختی و با وقاحت داغدارمان می‌کنند. لذا هر زمان کاسبان مذاکره و غربگرایان لیبرال مسلک، ساز مذاکره با مستکبرین را کوک کردند، دیری نپایید که دست پلید انان داغ عظیمی را بر دل ما نشانده است.

 دانشجویان در این بیانیه تاکید کردند: البته که نهضت ما، انقلاب ما و ایران ما در جای جای این خاک مقدس، سلحشوران بسیاری را تقدیم صاحب عصر (عج) کرده است و اینها همه بر تقدس و ارزش مسیر و انقلاب ما می‌افزاید و خون شهادت را در رگ های جوانان مومن و متعهد غلیان می‌بخشد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: انجمن اسلامی دانشجویان متعهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، ضمن تبریک و تسلیت خدمت حضرت بقیه الله اعظم، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شهید پرور ایران، از نیروهای امنیتی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  خواستار سیلی محکمی به عاملان این جنایت بوده و شایسته است دولت بدون توجه به کاغذ پاره‌هایی مانند برجام، اقدامات لازم اعم از سرگیری غنی سازی بیست درصد، اخراج بازرسان، کارشناسان اژانس و خروج از برجام  را در دستور کار خود قرار دهد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1082190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =