ساده‌لوحان داخلی دیگر واژه مذاکره را استفاده نکنند

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در بیانیه‌ای اعلام کرد: ترور دانشمند هسته‌ای پیام روشنی خطاب به فریب خوردگان مدعی از سرگیری مذاکرات دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل پیرو ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران باری دیگر دستان خویش را به خون عزیزانمان آلوده کردند یقینا این جنایت نابخشودنی  مهر تایید دوباره بر قساوت آنها  در ضربه زدن به ملت عزیز ایران میباشد، این بار ملت بزرگ ایران در سوگ شهادت شهید عزیزمان شهید محسن فخری زاده به عزا نشسته است.

دانشجویان در این بیانیه‌ عنوان کردند: ذات پلید این دشمنان چنین جنایاتی را ایجاب می‌کند زیرا از درنده چیزی جز درندگی انتظار نمی‌رود اما کفتارصفتان خوب بدانند هرگز ملت ایران را روزی زیر سایه شوم ولایت خویش نخواهند دید، استاد را به شهادت رساندید با خیل شاگردان ایشان چه خواهید کرد؟

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:  این جنایت پیام روشنی خطاب به ساده لوحان و فریب خوردگان مدعی از سرگیری مذاکرات با جماعت حقه باز و سلطه جو دارد که دیگر واژه مذاکره را بر زبان جاری نسازند که جز این باشد با جواب قاطع ملت دهانشان مهر و موم خواهد شد. درندگان مسبب این فاجعه و عوامل آنان بدانند و یقین داشته باشند تیر انتقام ملت بزرگ ایران لحظه ای که حتی تصور آن در ذهن کثیفشان نمیگنجد به آنها اصابت خواهد کرد و عوامل داخلی این فاجعه یقین داشته باشند که از خشم ملت انقلابی در امان نخوهند بود.

در این بیانیه مطرح شده است: ملت شهید پرور ایران قوی تر از قبل پای انقلابی که با خون عزیزانشان به این مرحله رسده است خواهد ایستاد و قلوب اندهگین این ملت با چیزی جز انتقام قاطعانه التیام نخواهد یافت، ضمن انتقام باید روشن شود بی‌کفایتی چه کسی یا کسانی منتهی به چنین اندوهی گشت و یقینا باید محاکمه و مجازات شود، ما این جنایت را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل شهادت شهید عالیقدر را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله عالی)، ملت  ایران، خانواده شهید فخری زاده، جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض کرده و  علو درجات این شهید والا مقام را از درگاه الهی، مسئلت دارد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1082194

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =