دانشگاهیان واحد بندرانزلی ترور «شهید فخری‌زاده» را محکوم کردند

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در تجمعی اعتراض‌آمیز ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کرده و یک‌صدا فریاد زدند که انتقام سخت از عاملان این جنایت گرفته خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در پی شهادت شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشور، جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در تجمعی اعتراض‌آمیز، حرکت بزدلانه دشمن را محکوم کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در جمع اعتراض‌کنندگان گفت: ما امروز این‌جا جمع شده‌ایم تا فقدان شهید هسته‌ای کشور را تسلیت و شهادت وی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مسئولان کشور، ملت ایران و جامعه دانشگاهی تبریک بگوییم.

امیرهوشنگ بحری اظهار کرد: دانشمندان فراوانی در کشورمان داریم که بنا به موقعیت و جایگاه‌ پس از شهادت‌شان برجسته می‌شوند و چه بسا شهید فخری‌زاده نیز تا پیش از شهادت آن‌قدر برای مردم شناخته شده نبود.

دشمن همواره مقابل اقتدار و غرور ملت ایران کم می‌آورد

وی با تأکید بر اینکه خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای هسته‌ای هیچ‌گاه پایمال نخواهد شد، عنوان کرد: بی‌شک راه شهید فخری‌زاده ادامه خواهد داشت و با درایت رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشور، انتقام سخت از عاملان این جنایت گرفته خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز در این تجمع اعتراضی بیانیه‌ای توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی صادر و قرائت شد.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: دشمن ثابت کرد هر وقت در برابر اقتدار و غرور این ملت کم می‌آورد دست به چنین جنایاتی می‌زند.

در این بیانیه بیان شده است: این ترور باید مانند ترور سردار قاسم سلیمانی درسی باشد برای کسانی‌ که هنوز به مذاکره با آمریکا دل بسته‌اند. بدانند که این است منطق صهیونیست و آمریکا.

در این بیانیه مطرح شده است: دشمن بداند که قطعاً این اقدام آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و ما در صحنه‌های تاریخی گذشته این را به جهانیان ثابت کرده‌ایم و به قول رهبر عزیزمان «دوران بزن در رو تمام شده است.»

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو و ۸۱ عضو هیئت علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =