دشمن در مقابل انقلاب اسلامی احساس یاس می کند/ ایستادگی مردم ماهیت آمریکا را آشکار کرد

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز دشمن نسبت به آن اهداف بلندی که علیه انقلاب اسلامی داشت احساس یاس می کند و نشانه هایش روز به روز بیشتر آشکار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا، اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که رهبر عزیزمان و امت بسیجی پای کار انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: اثر وجودی این برکات و هوشیاری، هوشمندی و مجاهدت این ها باعث شده است که امروز دشمن نسبت به آن اهداف بلندی که علیه انقلاب اسلامی داشت احساس یاس کند و نشانه هایش روز به روز بیشتر آشکار می شود.

سردار شیرازی با بیان اینکه اگر کسی دیروز تصور نمی کرد، آمریکا با آن عظمت ظاهری که برایش ساخته بودند، به این روز بیافتد، امروز ماهیت آن خود به خود بیشتر آشکار می شود، گفت: این ها کاری نیست جز مجاهدت و ایستادن مردم، پای کار انقلاب و فرمان رهبر انقلاب.

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در خصوص مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، تاکید کرد: البته امروز مشکلاتی وجود دارد اما این محدودیت ها در برابر عظمت مردم چیزی نیست و به زودی انشاالله اثرش مشخص خواهد شد و به وضعیت مطلوب خواهیم رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =