شهادت فخری زاده قطعا رونق بیشتری به دستاوردهای علمی خواهد بخشید

فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس اعلام کرد شهادت دانشمند محسن فخری زاده قطعا رونق بیشتری به دستاوردهای علمی کشور خواهد بخشید و راهی را که این مجاهد عظیم بنیان نهاد با تلاش نخبگان دفاعی به انجام خواهد رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت دانشمند مجاهد شهید محس فخری‌زاده، به ادامه مسیر پرشکوه و اقتدار آفرین این مدیر توانا و شایسته کشورمان اشاره و بر انتقام سخت از عاملان و آمران این اقدام کور تاکید کرد.

متن بیانیه فراکسیون به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

تروریست های مزدور و خود فروخته وابسته به آمریکای جنایتکار و رژیم پلید و غاصب صهیونیستی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، در اقدامی وحشیانه مدیری مجاهد و خدمتگزار و الگوی موفق مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را در حمله‌ای تروریستی به شهادت رساندند.

استاد شهید دکتر محسن فخری زاده در کسوت پاسداری از کشور و آرمان‌های ملی جمهوری اسلامی ایران، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته بود و پس از آن با بهره گیری از نبوغ و استعدادهای خدادادی وارد عرصه های علمی و پژوهشی کشور شد و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه های علم و فناوری و دانش پدافند هسته‌ای گردیده و اکنون شهادت او قطعا رونق بیشتری به دستاوردهای علمی کشور خواهد بخشید و راهی را که این مجاهد عظیم بنیان نهاد با تلاش نخبگان دفاعی به انجام خواهد رسید.

شهادت مظلومانه این دانشمند برجسته و پاسدار رشید انقلاب اسلامی، جنایت طراحی و هدایت شده توسط رژیم جعلی و تروریست صهیونیستی است که این ضایعه سترگ را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی عظیم الشان کل قوا (مد ظله العالی)، جهادگران صنعت دفاعی کشور در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، خانواده مکرم آن شهید عزیز، ملت شریف و مجاهد ایران و آحاد همکاران و همسنگران وی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

بی‌شک ترور ناجوانمردانه این مدیر توانا و شایسته، افق‌های جدیدی در ادامه راه شهید فخری‌زاده ها خواهد گشود و حرکت بنیادین ایشان، هرگز متوقف نخواهد شد. گروه‌های تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها و حامیان کوردلشان است و این جنایات در عزم و اراده ملت ایران و نیروهای مسلح برای ادامه این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و زمینه های انتقام و مجازات سخت مسببین این جنایت در دستور کار قرار گرفته است.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1082220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =