انتصاب رئیس جدید اداره امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر

رئیس جدید اداره امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حکم رئیس این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر با صدور حکمی فرشته صافی عضو هیئت علمی این دانشگاه را به‌عنوان رئیس جدید اداره امور فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد.

عبداللهی در نشست معرفی صافی با بیان اینکه حضور نفرات جدید در رأس امور و فعالیت‌ها فرصتی است که مجموعه و نیروهای فعال در آن را نسبت به آینده امیدوار می‌کند، گفت: حکمت مدیریت در هر سازمان و مجموعه بهبود اوضاع و بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی و فکری است.

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه فرهنگی نیازمند صبر، بردباری و استقامت بسیاری است، چنین توضیح داد: کار فرهنگی فعالیتی مولد است و اگر در این بخش موفق عمل شود، اثراتی ماندگار برجا خواهد ماند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های فرهنگی صورت گرفته در دانشگاه، بیان کرد: این حوزه به استناد قرائن و شواهد، در دانشگاه بسیار فعال است.

فعالیت‌های حوزه فرهنگی دامنه و ابعاد گسترده‌ای دارد

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه فرهنگی دامنه و ابعاد گسترده‌ای دارد، تشریح کرد: فرهنگ تعابیر و معانی مختلفی دارد؛ اما در ساده‌ترین تعبیر، فرهنگ تمام داشته‌ها و سرمایه‌های عرفی و شرعی جامعه است.

عبداللهی با تأکید بر اینکه در هر تعریف و معنایی از فرهنگ مخاطب عرفی و شرعی آن مردم هستند، بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین کارها در بخش فرهنگی، تکریم ارباب رجوع است.

وی با بیان اینکه باید مرزبندی‌ها را کنار گذاشت، متذکر شد: در دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه در حوزه فرهنگی باید با تکریم ارباب رجوع، رضایتمندی در مخاطب، مراجعان، دانشجویان و خانواده آنان ایجاد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه کار فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی یک الزام ملی است، یادآور شد: فعالیت فرهنگی در کشور ما تابع اسناد بالادستی است و باید به گونه‌ای در دانشگاه رفتار کرد که همگان بر اولویت داشتن مسائل مردم و جامعه در دانشگاه اذعان داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست فرشته صافی به جای انسیه ماهینی که پیش از این به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی معارفه شده بود، رئیس اداره امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082230

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =