فعالیت‌های پژوهشی اساتید بسیجی در دوره تحولی/ چاپ حدود ۴ هزار جلد کتاب و مقاله 

معاون علمی و پژوهشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره تحولی بیش از ۳۵۰ جلد کتاب ترجمه و تالیف و حدود ۳۲۰۰ عنوان مقاله در مجلات علمی و پژوهشی و ‏isi  به چاپ رسانده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد نریمانی‌راد به فعالیت‌های استادان بسیجی اشاره کرد و گفت: استادان بسیجی در کانون‌های واحدهای سراسر کشور در دوره تحولی بیش از ۳۵۰ جلد کتاب ترجمه و تالیف کرده‌اند و حدود ۳۲۰۰ عنوان مقاله در مجلات علمی و پژوهشی و همچنین ‏isi  به چاپ رسانده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد حدود ۲۳۵ جلد کتاب مربوط به علوم انسانی و ۱۱۵جلد مربوط به علوم مهندسی است و از مجموع مقالات حدود ۱۲۶۰ عنوان مقاله مربوط  به حوزه علوم انسانی و ۱۹۴۰ عنوان مقاله مربوط به حوزه فنی و مهندسی است. 
 
معاون علمی و پژوهشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به طرح‌های پژوهشی و کنفرانس‌ها اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۳۰ مورد طرح پژوهشی درون و برون دانشگاهی را اجرا کرده‌اند و حدود ۶۷ مورد همایش علمی در سطح ملی و بین‌الملل را برگزار شده است.

وی به سایر فعالیت های پژوهشی بسیج اساتید اشاره کرد و گفت: بستر برای فعالیت‌های پژوهشی تحقیقاتی و فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی مهیا است و هر استادی که دغدغه خودکفایی کشور را دارد می تواند در این مجموعه یکی از موضوعات طرح پایش را که بر اساس نیازسنجی در جامعه برای گروه های مختلف صنعتی و غیرصنعتی جمع آوری شده انتخاب کرده و کار تحقیقی - کاربردی در راستای نیازهای کشور را به انجام برساند.

نریمانی راد در پایان خاطرنشان کرد: استادان بسیجی با احساس تکلیف اجتماعی از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور در بیش از ۲۸۴ نوع خدمت دانشگاه آزاد اسلامی به هموطنان عزیز در صف مقدم خدمت رسانی کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =