نشناختن بازیکنان استقلال را رد می‌کنم/ با مظلومی صحبت فنی نکردیم

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که کادر فنی شناخت کاملی از بازیکنان این تیم دارد، گفت: بازیکنان از لحاظ روحی شرایط خوبی دارند و دنبال پیروزی مقابل پیکان هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ صمد مرفاوی که در غیاب محمود فکری سرمربی استقلال تهران در نشست خبری آنلاین قبل از بازی این تیم با پیکان تهران حاضر شد و گفت: شهادت دکتر فخری زاده را به ملت ایران و خانواده محترم وی تسلیت می گویم.

مدیر فنی استقلال تهران افزود: پیکان تیم خوبی دارد. آنها در این چند هفته نتایج خوبی گرفته‌اند. همین مساله کار ما را سخت می‌کند. بازی خیلی سختی برای استقلال است ولی می‌توانیم نتیجه را به سود خود تمام کنیم.

وی درباره شرایط آبی پوشان پایتخت تصریح کرد: به دلیل شرایط آب و هوا تمرینات چندان زیادی در روزهای اخیر نداشتیم ولی بازیکنان ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند و امیدوارم برنده شویم.

مرفاوی درباره مصدومان استقلال تهران تاکید کرد: متأسفانه شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره شناخت اندک کادر فنی از بازیکنان این تیم یادآور شد: چنین چیزی را قبول ندارم. بازیکنان‌مان را به خوبی می‌شناسیم. ما با توجه به تمرینات و شرایط حریفان نفرات‌مان را انتخاب می‌کنیم. در هفته‌های اخیر برخی از بازیکنان ما درگیر ویروس کرونا بوده و از شرایط آرمانی دور بودند و بازگشت آنها سخت بود. همه در خدمت تیم هستند. طبیعی است کسی که شرایط خوبی داشت و ما را راضی کرد در ترکیب قرار می‌گیرد.

مرفاوی در مورد اینکه چه کسی در کادر فنی استقلال تصمیم می‌گیرد، گفت: در رأس کادر محمود فکری است و بقیه با او همفکری می‌کنند. ولی تصمیم نهایی با محمود فکری است. این کار در همه جای دنیا طبیعی است.

وی درباره استفاده از تجربیات پرویز مظلومی سرمربی پیشین این تیم گفت: مظلومی مدیر تیم است و کار خودش را انجام می‌دهد. هنوز شرایطی پیش نیامده که درباره موضوعات فنی با او صحبت کنیم.

مرفاوی درباره صحبت‌های تارتار مبنی بر برخورد داوران با نیمکت شلوغ تصریح کرد: من هم همین توضیح را دارم. وقتی یک کادر می‌تواند شرایط فنی خوب داشته باشد چرا باید یک نیمکت شلوغ داشته و وارد مسائل حاشیه‌ای شود؟ توصیه من به همه مربیان، به خصوص مربیان جوانی که الان وارد کار شده‌اند این است که دانش و علم خود را بالا ببرند که بتوانند تیمشان را خوب رهبری کنند.

مدیر فنی استقلال تهران افزود: آنها نباید به این فکر کنند که چرا داور فلان مدل سوت زد یا نیمکت حریف فلان کار را کرد. اصلاً تیم‌ها نباید به نیمکت حریف کار داشته باشند. اینکه بخواهیم مسائل روانی را به وجود بیاوریم و حریف را خراب کنیم کار پسندیده‌ای نیست و از نظر اخلاقی هم شایسته نخواهد بود.

مرفاوی در خصوص اعتراض استقلال به برگزاری بازی در زمین شهر قدس گفت: بازی شهرخودرو و پیکان در این زمین لغو شده و ۲۵ دقیقه هم بازی در آن بازی برگزار شده است. قبل از آن هم دو تیم در آن چمن گرم کرده بودند و حدود ۴۵ دقیقه آن زمین با آن شرایط آب و گل پای بازیکنان را تحمل کرده و طبیعتاً آن زمین کیفیت خودش را از دست داده است. با پیکان دوست هستیم اما در فاصله چند روز کیفیت آن تغییر نمی‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =