آبی‌ها در پی سومین پیروزی فصل در غیاب آقای مربی!

تیم فوتبال استقلال تهران امروز در ورزشگاه شهر قدس میهمان تیم پیکان تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- تینا نجفی، پسران آبی پایتخت در ایستگاه چهارم لیگ برتر، عصر سه شنبه در ورزشگاه شهرقدس، میهمان پیکان خواهند بود.

به زبان آمار!

این دو تیم پیش از این، ۲۸ بار در چهارچوب لیگ برتر در مقابل هم قرار گرفتند که سهم استقلال ۱۵ پیروزی و سهم خودروسازان ۶ پیروزی بوده است. سایر دیدار ها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
بهترین گلزن استقلال در مقابل پیکان آرش برهانی با ۴ گل زده است که هم اکنون بعنوان یکی از دستیارهای محمود فکری بر روی نیمکت می نشیند. از میان بازیکنان فعلی آبی ها نیز، نام کاپیتان غفوری در میان ۲ گله های دیدارهای استقلال، پیکان قرار دارد.

جایگاه استقلال!

آبی پوشان در پایان هفته سوم رقابت ها با اندوخته دو پیروزی خود، بعد از گل گهر هفت امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفتند و در صورت شکست حریف در این مسابقه و عدم پیروزی گل گهر می توانند در پایان این هفته، صدرنشین جدول شوند.

جایگاه پیکان!

خووروسازان اگر چه با کسب ۴ امتیاز از سه مسابقه اخیر خود در میانه های جدول حضور دارند. اما نمایش آن ها در این سه هفته نشان می دهد که شاگردان تارتار هنوز به ثبات تاکتیکی نرسیده اند.

ترکیب و تاکتیک احتمالی!

احتمالا آبی ها با ترکیبی که دیدار قبل مقابل ماشین سازی را آغاز کردند، به مصاف پیکان می روند. نمایش قابل قبول بال های چپ و راست آبی‌ها در دیدار قبل، می تواند نقطه قوت این روزهای تیم تحت هدایت فکری باشد. سه گل از چهار گل این فصل آبی ها، توسط دو بال چپ و راست این تیم یعنی غفوری و میلیچ به ثمر رسیده است. با توجه به ضعف خط دفاعی پیکان در ارسال های بلند و همچنین نبود یک بازیساز خلاق در میانه میدان آبی ها، می توان انتظار داشت که برنامه اصلی کادر فنی استقلال برای رسیدن به گل، همان حمله از جناحین و ارسال های بلند باشد.
ضمن آنکه شرایط نامطلوب چمن ورزشگاه شهر قدس، فرصت انجام کارهای تاکتیکی و فوتبال زیبا را از تیم ها ربوده است.

غیبت آقای مربی!

بنظر می‌رسد ترکش‌های اتفاقات اهواز برای آبی ها همچنان ادامه دارد. پس از حواشی ایجاد شده، محمود فکری با حکم کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد و دستیار اول او صمد مرفاوی، هدایت پسران آبی را در این دیدار برعهده خواهد داشت.

مصدومان استقلال!

مصدومیت‌های سریالی آبی ها این بار با آسیب دیدگی دیاباته کام هواداران را تلخ کرد. بنابراین نام آقای گل فصل پیش هم به یزدانی و اسماعیلی بعنوان غایبان استقلال اضافه شد.حال باید دید تقابل این دو تیم در زمین باتلاقی شهرقدس، چه نتیجه ای در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =