دانشجویان نسبت به رویدادهای جامعه حساسیت داشته باشند/ برگزاری ۳ نشست مجازی به مناسبت روز دانشجو

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان گفت: ۳ نشست مجازی در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ آذرماه با حضور دانشجویان جدیدالورود برگزار خواهیم کرد.

قباد میمنت آبادی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای روز دانشجو اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، به صورت اختصاصی به برنامه‌های مرتبط با روز ۱۶ آذر پرداخته شد.

وی افزود: باتوجه به این که روز دانشجو، نماد آگاهی بخشی سیاسی، حقیقت طلبی و استکبار ستیزی دانشجویان محسوب می‌شود، به دنبال این هستیم که در برنامه‌های ۱۶آذر به تبیین هویت و رسالت اصلی دانشجویان بپردازیم. دانشجوی آگاه و مومن به عنوان چشم بینای ملت، بایستی نسبت به رویدادهای جامعه حساسیت داشته و مسئولیت پذیر باشد.

میمنت آبادی ادامه داد: برای رسیدن به دانشجویان به این هدف، ۳ نشست مجازی را در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ آذرماه با حضور دانشجویان جدیدالورود برگزار خواهیم کرد تا آن‌ها را نسبت به رسالت دانشجویی خود آشنا و برای حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آماده کنیم. این برنامه با حضور ریاست دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی و مسئول نهاد نمایندگی رهبری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد کردستان اضافه کرد: نشست مجازی اول برای دانشجویان علوم انسانی، دومین نشست برای دانشجویان حوزه علوم پزشکی و نشست سوم برای دانشجویان فنی و مهندسی برگزار خواهد شد تا بتوانیم تمامی دانشجویان جدیدالورود را رشته‌های مختلف تحت پوشش قرار دهیم.

وی برگزاری جلسه با استادان گروه معارف، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، حقوق و روابط بین الملل را دومین برنامه واحد کردستان برای روز دانشجو عنوان کرد و گفت: در این جلسه مجازی به تبیین موضوعاتی از قبیل استکبارستیزی و دشمن شناسی می‌پردازیم تا علاوه بر روشنگری، استادان بتوانند در کلاس‌های درسی خود نیز به تبیین این موضوعات بپردازند.

میمنت آبادی با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت روز دانشجو بیان کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری پیشنهاد برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع استکبار ستیزی داده است که در جلسه روز ۱۵ آذرماه با حضور تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه، چگونگی و نحوه برگزاری این کرسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد کردستان در پایان با اشاره به مشارکت دانشجویان در جشنواره از حماسه تا حماسه خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا امروز دانشجویان واحد کردستان مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند و حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند. امشب نیز جلسه مجازی با اعضای بسیج دانشجویی خواهیم داشت تا مسائل مرتبط با شرکت در جشنواره را برای آن‌ها به طور کامل تبیین کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082376

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =