آمریکا و غرب با دروغ‌پراکنی به دنبال مخدوش کردن چهره سوریه هستند

نماینده دائم سوریه در سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی تأکید کرد که دمشق به تمامی تعهدات خود در این سازمان عمل کرده است اما آمریکا و غرب به دنبال مخدوش کردن چهره سوریه هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی و به نقل از النشره، «بسام صباغ» نماینده دائم سوریه در سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی طی سخنانی تأکید کرد که دمشق تاکنون به تمامی تعهدات خود در سازمان مذکور عمل کرده است.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اظهار داشت: علیرغم عمل کردن دمشق به تعهدات خود در سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی اما آمریکا و غرب با دروغ پراکنی به دنبال مخدوش کردن چهره سوریه نزد افکار عمومی هستند.

این مقام سوری در ادامه تصریح کرد: از زمان پیوستن سوریه به سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی در سال ۲۰۱۳ میلادی، دمشق به تمامی تعهداتی که داده بود، عمل کرده است. درحال حاضر نیز تمامی سلاح های شیمیایی سوریه از بین رفته است.

صباغ در ادامه یادآور شد: علیرغم اینکه ایالات متحده آمریکا از سالها پیش به سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی پیوسته است اما همچنان از نابودسازی تسلیحات شیمیایی خود خودداری کرده و حاضر نیست به تعهداتش عمل کند.

کد خبر: 1082443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =