استقلال باز هم امتیاز از دست داد/ پیکان، ترمز آبی ها را کشید!

استقلال در ایستگاه چهارم لیگ بیستم، در برابر پیکان متوقف شد و بدین ترتیب جایگاه خود را در رده دوم جدول از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- تینا نجفی؛ استقلال در ایستگاه چهارم لیگ بیستم، در برابر پیکان متوقف شد و بدین ترتیب جایگاه خود را در رده دوم جدول از دست داد.

آرایش اولیه!

محمود فکری به ترکیب برنده دست نزد و آبی‌ها را با همان ترکیب دیدار قبل برابر ماشین سازی و آرایش ۲۴۴ خطی، روانه میدان کرد.

اصرار بر یک تاکتیک ناکارآمد، عامل توقف آبی ها!

با توجه به وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه شهر قدس و نبودن هافبک بازیساز خلاق در میانه میدان، استقلال همانند دیدار پیش، ارسال از جناحین را بعنوان تاکتیک اصلی در دستور کار خود قرار داد. اما مدافعین پیکان با هوشیاری تمام، ضمن مهارنمودن قایدی و مطهری دو مهاجم استقلال، برنامه آن ها را برای رسیدن به گل خنثی کردند تا شاگردان فکری، دست خالی از شهر قدس بازگردند.
در چنین شرایطی، آبی ها می توانستند برنامه های تاکتیکی دیگر را در دستور کار خود قرار دهند. روی آوردن به شوت زنی از پشت محوطه جریمه و تقویت بال ها برای نفوذهای زهردار تر، می توانست قفل دروازه پیکان را باز کند. انتخاب سجاد آقایی برای قرار گرفتن در سمت چپ، می‌توانست در این امر مهم کمک حال تیم فکری باشد.

فکری و تعویض های سوال برانگیز سریالی!

باز هم تعویض های پرابهام فکری، نقطه سوال برانگیز مسابقه بود.آوردن سبحان خاقانی بجای موسوی که اتفاقا او نیز بی نقص ظاهر شده بود، نتوانست کمک حال آبی ها شود.
شاید آمدن مهدی پور می توانست هم کمربند خط میانی را محکم کند و هم موجب شود که داریوش شجاعیان جلوتر از وریا در سمت راست قرار بگیرد و بدین ترتیب بار حملات بیشتر شود. چرا که شجاعیانِ دور از محوطه جریمه، نمی تواند کارایی همیشگی اش را داشته باشد. از طرفی استفاده از باقری که روزهای خوبی را سپری نمی کند، قطعا راهگشا نخواهد بود.

زنگ خطر بعدی، استقلال دو یاری میانی را از دست داد!

مصدومیت رضاوند و ریگی دو بازیکن میانی، سوغات تلخ شهر قدس برای آبی‌ها بود. غیبت احتمالی ریگی در بازی‌های آینده، برای تیمی که به شدت در میانه میدان با مشکل روبروست، زنگِ خطر بزرگی است که فکری را وارد چالش جدیدی می‌نماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =