آیا اسکار حریف کرونا می‌شود؟

گفته‌هایی مبنی بر برگزاری حضوری جوایز اسکار منتشر شده که همگی نشان می‌دهند این مراسم امسال با وجود تمهیدات زیادی روی خواهد داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، ورایتی مدعی شده که طبق گفته برخی مسئولان جوایز اسکار این مراسم امسال حضوری برگزار می‌شود.

این نکته را باید در نظر داشت که گیشه‌های آمریکا در چند ماه اخیر به خوبی فروش نداشته‌اند و برخی از آن‌ها تا مرز ورشکستگی رفته‌اند. فروش نرفتن فیلم در گیشه‌های ایالات متحده  برای فیلم جدید کریستوفر نولان (تنت) باعث شد فیلم او فروش فاجعه باری را تجربه کند. از طرفی شاهد هستیم که آمار افراد مبتلا به کرونا در آمریکا دو رقمی شده و افرادی هم که از این بیماری فوت می‌کنند آمار قابل توجهی دارند.

مجموعه آمار نشان می‌دهد اوضاع و شرایط برای برگزاری حضوری این مراسم محیا نیست اما گویا مسئولان اسکار نظر دیگری دارند. باید در نظر داشت که جشنواره فیلم برلین نیز با وجود مشکلات فراوانی که کرونا به وجود آورده طبق گفته برخی مسئولانش حضوری برگزار خواهد شد. البته در مورد شرایط آن چیزی گفته نشده است.

گفتنی است که جشنواره‌های زیادی در دنیا بودند که با آمدن کرونا زمان برگزاری خود را یا به تعویق انداختند و یا قید برگزاری خود را زدند. برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی کتاب جز این دسته از مراسم‌ها هستند که با وجود کرونا به صورت مجازی و نه حضور برگزار شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =