دعوت از استاندار خوزستان برای حضور در دانشگاه

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در نامه‌ای از استاندار استان خوزستان برای حضور در دانشگاه در روز 16 آذر دعوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در نامه‌ای از  غلامرضا شریعتی استاندار استان خوزستان برای حضور در دانشگاه دعوت کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: پاسخگویی شفاف و صادقانه به مردم از شاخصه‌های اصلی و کلیدی ارزیابی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. لذا از آنجائیکه بنا به مسئولیت دانشجویی و دانشگاهی خود، پرسشگری از مسئولان و پیگیری مطالبات بحق ملت را وظیفه خود دانسته و از سوی دیگر پاسخگویی به خواسته‌های مردم را وظیفه و شاخص جدی کارآمدی کارگزاران نظام می‌دانیم، به عنوان بسیج دانشجویی آمادگی خود را جهت برگزاری جلسه پرسش و مطالبه گری دانشجویی با موضوع مسائل و مشکلات استان خوزستان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اعلام می‌داریم.

در بخش پایانی این نامه آمده است: به همین جهت از جنابعالی دعوت می‌کنیم تا در روز دانشجو(۱۶ آذر) با حضور در تریبون دانشگاه پاسخگوی سوالات نمایندگان دانشجویان، جامعه ی دانشگاهی و مطالبات مردم در خصوص مسائل استان مظلوم خوزستان باشید. طبیعی است پذیرش این دعوت و حضور جنابعالی، موجب تقویت گفتمان عدالت خواهی مردم شریف خوزستان و افزایش شفافیت در عملکرد مسئولان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =