اصرار علیخانی بر انجام کاری خطرناک

برنامه عصر جدید پروژه‌ای تلویزیونی است که با آمدن کرونا فاز جدید آن هنوز به مرحله پایانی نرسیده و هر از چندگاهی گفته‌هایی مبنی بر ادامه این مجموعه بدون حضور تماشاگر به گوش می‌رسد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، احسان علیخانی در گفت‌وگوی زنده‌ای که بر بستر اینستاگرام با مجریان برنامه عصر جدید داشت خبر از تولید این برنامه تا سال ۱۴۰۰ داد.

علیخانی درباره ادامه ضبط «عصر جدید» در بخشی از گفت‌وگوی خود توضیح داد: برای ما بهترین اتفاق این بود که برنامه را ضبط می‌کردیم، ما از مهر ۹۸ شروع کردیم. قرار بود ۱۰ ماهه تمام کنیم، اما هنوز مشخص نیست که چه روزی به اتمام می‌رسد؛ شاید تا نوروز ۱۴۰۰ زمان ببرد و فصل دوم «عصر جدید» به یک پروژه ۱۸ ماهه تبدیل شده است.

گفتنی است که بسیاری از پروژه‌های سینمایی و بزرگ ایران مثل مجموعه سلمان فارسی نیز با وجود کرونا به کار خود ادامه داده‌اند. البته ادامه این کار هم همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است. همچنین پروژه‌های سینمایی نیز در اوایل کرونا با بن بست مواجه شدند که بعد از مدتی مجوز کار آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شد.

اما این نکته را نیز باید گفت که سعی تهیه کننده برنامه عصر جدید بر این است تا این برنامه با وجود تماشاگران برگزار شود. او در بخشی از صحبت خود گفت: تلاش ما همین است که با حضور تماشاگران ضبط کنیم، البته امیدواریم شرایط خوب شود. اگر شرایط بهتر شود می توانیم ضبط برنامه را دی ماه شروع کنیم.

برگزاری برنامه با حضور تماشاگر در شیوع و گسترش کرونا و همچنین رسیدن پیک زمستانی آن، سخت به نظر می‌رسد. حالا این برنامه که طبق نظر برخی از منتقدان کپی شده از برنامه‌ای خارجی است باید با چالش «برنامه بدون مخاطب در صحنه»، کنار بیاید.

شایان ذکر است که برنامه عصر جدید از ۶ اسفند سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرد. که بعد از گذشت چندی در کنار اینکه توانست نگاه‌های زیادی را به خود جلب کند اما برچسب کپی کاری نیز بر روی پیشانی آن خورد که هنوز جای بحث دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =