روایتی ایرانی شده از سفیر حسین (ع) در کوفه

بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» روایتگر داستان حضور حضرت مسلم ابن عقیل (ع) در شهر کوفه به عنوان سفیر امام حسین (ع) است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مرکز مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی بار دیگر، بعد از تجربه موفق در تولید آثار فاخر در حوزه بازی های رایانه ای  یکبار دیگربا یک اثر فاخر و ارزشمند تحت عنوان  بازی رایانه ای سفیر عشق گوشه ای از توانایی خود را به عرصه دوستداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور به نمایش می‌گذارد.

بازی که هیجانی تمام نشدنی دارد

امیر رهبر مدیر روابط عمومی مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در گفتگویی ضمن اعلام این خبر افزود: بازی رایانه ای سفیر عشق سی ام آذر ماه همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار رونمایی و منتشر خواهد شد.

رهبر در ادامه با اشاره به صحبت‌های مهدی جعفری جوزانی تهیه کننده بازی سفیر عشق از «سالار عقیلی»  به عنوان خواننده تیتراژ بازی رایانه‌ای بزرگ سفیر عشق نام برد و خاطرنشان کرد که این خواننده ایرانی قطعه‌ای متفاوت برای این اثر ارزشمند با نام سفیر عشق می‌خواند.

بازی ایرانی که دارای فناوری روز دنیا است

در ادامه  جعفری جوزانی از انتشار چهارمین تیزر از بازی سفیر عشق خبر داد . مدیر روابط عمومی مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج با توضیح درباره محتوای بازی تصریح کرد: شخصیت اول این بازی، مهران ایرانی است. وی از شیعیان امام علی (ع) است که پس از شهادت امام حسن مجتبی (ع) به یاری سومین امام شیعیان می‌شتابد.

وی اضافه کرد :جوان‌های متخصص بازی سازی کشور در بزرگترین پروژه بازی کامپیوتری ایرانی_اسلامی، فرآیند تولید این بازی را به پایان رساندند تا مخاطبان این اثر ماندگار با هیجان تمام نشدنی آن همراه شوند.

همچنین در بخش دیگری جعفری جوزانی تهیه کننده بازی «سفیر عشق» ضمن برشمردن خصوصیات این بازی گفت : این یک بازی اکشن (  Hack ‘n’ Slash) شمشیری سوم شخص است که با بهره‌مندی از آخرین فناوری‌های روز بازی سازی دنیا، در تمامی حوزه‌ها اعم از مدلسازی، ریگ، انیمیشن و… تولید شده است.

سفیر عشق، تلاش دارد برای نخستین بار در یک روایت تعاملی مخاطبین گسترده بازی‌های رایانه‌ای را با فضای تاریخ اسلام از یک منظر جذاب و تأثیر گذار آشنا سازد.
لازم به توضیح است موتور مورد استفاده جهت توسعه این بازی رایانه‌ای Unreal Engine 4 است که یکی از قدرتمندترین ابزارهای روز دنیا و مورد استفاده بزرگترین شرکت‌های بازی‌سازی جهانی است.

جعفری جوزانی در انتها با بیان اینکه کار تولید این بازی به اتمام رسیده و به زودی خبرهای متفاوتی درباره بازی فاخر دیگری خواهید شنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =