استقلال امیدوارانه بازی کرد

محسن نصر مربی و کارشناس فوتبال با بیان اینکه حضور دیاباته در زمین یک نعمت است، گفت: این استقلال من را برای ادامه فصل امیدوار کرد.

محسن نصر مربی و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص بازی دو تیم استقلال و پیکان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، با بیان اینکه این استقلال من را برای ادامه فصل امیدوار کرد، گفت: حضور بازیکنانی مثل دیاباته، قائدی و شجاعیان در زمین برای استقلال بسیار می تواند کمک کننده باشد. همانطور که عدم حضور دیاباته در بازی قبل بسیار ملموس بود و با آمدنش در زمین به بازی استقلال روح و طراوت بخشید. اما استقلال نیاز به مهاجمان دیگری نیز دارد چون در ادامه فصل ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که این بازیکنان در کنار هم نباشند.

نصر با بیان اینکه با ورود داریوش شجاعیان به زمین ضرب آهنگ خوبی به تیم داده شد و چرخش توپ استقلال عالی شد، گفت: اگر از داریوش شجاعیان در پشت مهاجمین استفاده شود بسیار مفیدتر خواهد بود. چون این بازیکن به خوبی در فضاهای خالی قرار می‌گیرد و پاس‌های بی نقصی را می‌تواند برای مهاجمین ارسال کند.

وی با اشاره به اینکه با رفتن علی کریمی یک خلأ در میانه زمین برای استقلال ایجاد شده است، گفت: مسعود ریگی هافبکی است که در دفاع خوب عمل می‌کند اما در بازی سازی بسیار ضعیف است و بیشترین پاس اشتباه را در این چند بازی اخیر داده است. و کادر فنی باید فکری برای این موضوع کند چون استقلال زمانی که نیاز به بازسازی دارد،  عملاً نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند.

نصر یکی از ضعف‌های بزرگ استقلال را رونده نبودن بازیکنان کناری این تیم دانست و گفت: ما فقط شاهد حرکات «اورلب» دفاع های کناری هستیم و هافبک‌های تیم توانایی جا گذاشتن مدافعین را ندارند. در صورتی که تیم های بزرگ دنیا از بازیکنانی بهره میبرند که مصاف های یک مقابل به یک را به راحتی از پیش رو بر می‌دارند.

وی افزود: نکته مثبت این است که استقلال در خط دفاعی باهوش عمل میکند و اجازه خلق موقعیت به حریفانش را نمی‌دهد. اما محمدنادری از لحاظ بدنی آماده نیست و این می تواند پاشنه آشیل استقلال باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از آیتم‌هایی که می تواند به استقلال کمک کند داشتن دو دروازه بان خوب و آماده است که دست مربیان را در این زمینه باز گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =