کسب ۹۰ مدال آسیایی و جهانی در فدراسیون بولینگ مایه سربلندی است

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون و رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان خراسان رضوی به دفاع از عملکرد این فدراسیون در مواجه با انتقادات پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ احمد سلطانی با اشاره به مدت زمان حضورش در این فدراسیون گفت: همانطور که پیش از این هم گفتم بیشتر از هشت سال است که به عنوان مسئول فرهنگی فدراسیون با آقای اسکندری همکاری می‌کنم و به عنوان کسی که سال‌ها در کنار فدراسیون بوده‌ام از نزدیک شاهد هستم که با تمام کم و کاستی‌ها موفق شدند تا برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: ما یک خانواده هستیم باید مشکلات و گرفتاری‌ها را در کنار یکدیگر حل کنیم. و نباید اجازه بدهیم که خانواده برای منافع شخصی نابود شود. در تمام این سال‌ها جز خدمت رسانی از اسکندری چیزی ندیده‌ام و تا جایی که من در جریان هستم اکثر افرادی که از شرایط گله مند هستند خودشان زمانی، هم در هیئت و هم در فدراسیون مسئولیت داشتند و برای رفع مشکلاتی که مطرح می‌کنید هیچ‌گونه فعالیتی انجام ندادند.

سلطانی ضمن انتقاد از گلایه‌های مطرح شده از فدراسیون یادآور شد: سوال من از منتقدین این است که اگر در فدراسیون و مدیریت آقای اسکندری مشکلاتی وجود داشت چرا زمانیکه خودتان در فدراسیون مسئولیت داشتید هیچ‌گونه صحبتی نکردید و الان که دیگر به هر دلیلی از شما سلب مسئولیت شده است به یاد مشکلات افتاده‌اید.

رئیس هیات استان خراسان رضوی با مطرح کردن حمایت خود از فدراسیون افزود: در این شرایط من و بسیاری از هیات‌ها خودمان را موظف می‌دانیم تا با اعلام حمایت، گوشه‌ای از زحمات ایشان را جبران کنیم و با تلاش و پشتکار در هر استانی برای پیشرفت بازیکنان و همچنین توسعه رشته‌های تحت پوشش تمرکز کنیم.

وی در پایان افزود: کسب بیش از ۹۰ مدال طلا، نقره و برنز و کرسی‌های آسیایی و جهانی مایه سربلندی کشور عزیزمان است. امیدوارم با همدلی و تلاش بیشتر بتوانیم برای توسعه و پیشرفت رشته‌های تحت پوشش گام‌های بزرگ و موثری برداریم.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1082605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =