قیمت تخم مرغ متعادل نشود، اجازه صادرات نمی‌دهیم

رئیس ستاد تنظیم بازار استان تهران: مجوز صادرات تخم مرغ در صورتی ادامه می‌یابد که قیمت تخم مرغ در داخل متعادل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حشمت الله عسگری درباره علت افزایش قیمت تخم مرغ در روزهای اخیر افزود: مهمترین علت این افزایش قیمت به بحث نهاده‌ها برمی گردد که درخصوص قیمت مرغ هم این مشکل وجود داشت.
وی به جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار استان تهران درخصوص قیمت تخم مرغ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ما برخلاف مرغ در بحث تولید تخم مرغ مشکلی در استان نداریم و ۶۴ درصد نیاز استان در داخل تامین می‌شود و در جلسه دیروز با اتحادیه کشوری تخم مرغ تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

عسگری افزود: باتوجه به تاثیر صادرات در افزایش قیمت تخم مرغ مقرر شد مجوز صادرات در صورتی ادامه پیدا کند که منجر به تعادل بخشی به قیمت تخم مرغ در داخل شود و قطعا تا پایان هفته آینده اگر قیمت تخم مرغ به قیمت مصوب آن برنگردد اجازه صادرات به تولیدکنندگان داده نخواهد شد.
وی گفت: دیروز در هماهنگی میان اتحادیه کشوری و سازمان جهادکشاورزی و دامپزشکی مقرر شد همه مرغ داری‌ها اطلاعات میزان تولید مرغ و تخم مرغ خود را در اختیار اتحادیه کشوری قرار دهند و جانمایی جدیدی برای عرضه انبوه تخم مرغ ایجاد شده است و بر همین اساس ما به لحاظ موجودی هیچ مشکلی در بحث تخم مرغ در استان تهران و کشور نداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =