اعتراف ۲ سارق به ۷۰ فقره زورگیری

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق زورگیر در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد و گفت: متهمان به ۷۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان افزود: ساعت ۲۰:۰۰ شب گذشته ماموران واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در حال گشت زنی در حوالی میدان بهشت بودند که متوجه شدند دو مرد جوان تردد شهروندی را متوقف و در حال سرقت اموال وی می‌باشند.
وی عنوان کرد: بلافاصله طرح مهار و دستگیری سارقان انجام و سارقان که متوجه حضور ماموران در نزدیکی خود شده بود، سوار بر خودروی سواری ۴۰۵ که در همان نزدیکی به صورت روشن متوقف شده بود، فرار کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهمان توجهی به هشدارهای پلیسی نمی‌کردند، افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت خودروی سارقان با شلیک پلیس به لاستیک خودرو متوقف و هر دو سارق دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو تعدادی اموال سرقتی از قبیل تلفن همراه، ساعت مچی وجوه نقد و ... به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد، گفت: هر دو متهم به کلانتری نازی آباد انتقال و در بازجویی‌های پلیسی به ۷۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر و با استفاده از سلاح سرد و زورگیری معترف شدند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =