دست‌یابی هوانیروز ارتش به سامانه‌های دید در شب و تجهیز بالگردها به تکنولوژی‌های روز دنیا

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش‌های بسیار ارزشمندی در دست یابی به سامانه‌های دید در شب صورت گرفته و به تکنولوژی‌های روز دنیا که هلکوپترها به آن مجهز هستند نیز دست پیدا کردیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی گفت: زمانی که دنیا و استکبار جهانی چشم طمع به کشورمان دوخته بود و قصد داشت ریشه اسلام و قرآن را در کشور ما به عنوان ام‌القرای اسلام نابود کنند،تفکر الهی حضرت امام (ره) بسیج مستضعفین را پدید آورد.

وی با بیان اینکه یک دیدگاه الهی در عقبه تشکیل بسیج و تفکر بسیجی قرار دارد، بیان کرد: امروز بسیج به عنوان یک نیروی قدرتمند، هم یک سپر دفاعی برای اسلام و قرآن و هم در کنار مردم و یاور آنان است.

قربانی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی در ملت ما وجود دارد، عنوان کرد: یکی از خصوصیات بسیج، خدمت صادقانه به مردم است که نمود آن را می‌توان در ایام کرونا که وحشت همه جا را فرا گرفته مشاهده کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش درباره فعالیت‌های اخیر و برنامه‌های آینده هوانیروز نیز اظهار داشت: با عنایت به تفکر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی؛ هوانیروز همواره در خدمت مردم عزیزمان به ویژه کمک رسانی به آن‌ها در روستاها و مناطق صعب العبور قرار دارد.

وی افزود: در بحث دفاعی نیز به حرکت‌هایی دست زدیم که کشورهای اسلامی دوست ما در دیدارهایی که با ما داشتند، هوانیروز را یک سپر دفاعی برای اسلام و قرآن معرفی می‌کنند و به آن می‌بالند.

قربانی ادامه داد: مردم عزیزمان و نیروهای لشکری و کشوری ما نیز به خوبی هوانیروز را می‌شناسند و اقدامات آن‌ها در دوران هشت ساله دفاع مقدس را به یاد دارند و الان نیز هر کجا که نیاز باشد، چه در پشتیبانی نیروهای مسلح و چه در خدمت مردم، حضور خواهند داشت.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هوانیروز برنامه‌های خیلی خوبی در آینده تدارک دیده تا تجهیزات و ناوگان خود را به روز کند، گفت: تلاش‌های بسیار ارزشمندی در دست یابی به سامانه‌های دید در شب صورت گرفته و به تکنولوژی‌های روز دنیا که هلکوپترها به آن مجهز هستند نیز دست پیدا کردیم و این خودکفایی و خود اتکایی را مرهون مهندسان و جوانان کشورمان هستیم که در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بحث ارتقا توان‌های رزمی و آمادگی در آن و همچنین بحث قطعه سازی که مدنظر مقام معظم رهبری قرار دارد نیز حرکت‌های بسیار بسیجی شکل گرفته که ثمره آن قدرت بازدارندگی است که در کشور به وجود آمده است.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1082659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =