استفاده ۱۱ واحد دانشگاهی و ۲۰ مدرسه از بستر آموزش مجازی واحد دولت‌آباد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد از استفاده ۱۱ واحد دانشگاه آزاد اسلامی و ۲۰ مدرسه در استان اصفهان از بستر آموزش مجازی این واحد دانشگاهی درترم جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  محمد باقری در آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد که به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: افتخاری برای این واحد دانشگاهی است که ۱۱ واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و ۲۰ مدرسه در این استان از بستر آموزش مجازی این واحد دانشگاهی درترم جاری استفاده می‌کنند.

وی افزود: با رویکردهای جدید که در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته این دانشگاه به دانشگاه حل مسئله تبدیل شده و انتظار از مجموعه استادان و دانشجویان این بوده که به سمت حل معضلات و مشکلات کشور گام بردارند. یکی از دغدغه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد بالا بردن کیفیت آموزشی با تلاش حوزه معاونت علمی و با نقش‌آفرینی در بستر آموزش مجازی به‌صورت کلاس‌های آنلاین و آفلاین در این شرایط است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد اضافه کرد: رویکرد حل مسئله و مشکل در حوزه علم فقط با زبان علم و دانش میسر است. این ظرفیت بین دانشجویان و استادان این واحد دانشگاهی وجود دارد و مجموعه این واحد دانشگاهی با همه توان از این موضوع حمایت خواهد کرد.

باقری درباره طرح پویش ادامه داد: این طرح به‌عنوان طرح ویژه و پیوند دانشگاه با صنعت فرصتی برای دانشجویان است که با پیوستن به این طرح بخشی از فعالیت‌های خود را در صنعت بگذرانند. هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد این واحد دانشگاهی نیز پذیرایی طرح‌ها و ایده‌های نو و خلاقانه هستند تا آنها را به منصه ظهور برساند.

به گزارش ایسکانیوز، در این برنامه معاونان علمی، دانشجویی، فرهنگی و مدیرکل توسعه و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد قوانین و مقررات این واحد دانشگاهی را برای دانشجویان تشریح کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =