ورود موج بارشی به کشور از جنوب غرب

کارشناس هواشناسی: فردا از جنوب غرب موجی بارشی وارد کشور خواهد شد که شهرهای خارک، آبادان و ماهشهر همان ابتدا تحت تاثیر این موج قرار می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمد اصغری افزود: در خیلی از مناطق کشور وقوع بارش داشتیم که امروز در استان‌های تهران، قم، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، بوشهر، فارس و همدان هم بارندگی خواهیم داشت و از فردا بر ضخامت ابرها در شمال شرق کشور افزوده می‌شود که استان‌های سمنان، خراسان رضوی و شمالی درگیر این بارش‌ها می‌شوند. وی با اشاره به این که در دو سه روز پیش رو شاهد بارندگی در سواحل دریای خزر هستیم به کاهش دمای هوا در اواسط هفته آینده اشاره کرد.

اصغری گفت: موجی هم از فردا از جنوب غرب وارد کشور می‌شود که استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام و مرکزی را درگیر می‌کند.
کارشناس هواشناسی افزود: یکشنبه آینده در تهران، البرز و قزوین بارندگی خواهیم داشت و در استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان از دوشنبه شاهد بارندگی خواهیم بود که البته میزان بارش‌ها قابل توجه، اما زمان آن اندک است. وی ادامه داد: آب‌های خلیج فارس هم متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: باتوجه به افزایش رطوبت و سرما احتمال تاخیر و یا لغو پروازهای اصفهان، تهران، رشت، اردبیل، اهواز و آبادان وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =