افتتاح المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون

المان دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، با حضور محمد مهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی به همراه محمدکاظم کاوه‌پیشقدم دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه اسلامی استان فارس، امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، سرپرست و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون المان دو شهید گمنام در این دانشگاه رونمایی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا برای سرافرازی اسلام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و این المان به‌منظور گرامیداشت شهدای گمنام احداث شده است.

محمدرضا دالوند افزود: المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به‌وسیله سازه فلزی ساخته شده و دارای هشت متر ارتفاع، زمینی به متراژ ۲۰۰ متر مربع است.

وی عنوان کرد: از هشت المان جزء در هر سمت دو المان وجود دارد و در مجموع هشت المان بیانگر هشت سال دفاع مقدس است و قسمت فوقانی گنبدی به شکل کلاه رزم و به وسیله رنگ سنتی تزئین شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون ادامه داد: این پروژه در مدت یک سال و با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

شرکت‌کنندگان در ادامه مراسم رونمایی از این المان با حضور در مزار شهدای گمنام به این شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =