دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی فارس تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه علوم پزشکی استان فارس خبر داد و گفت: امیدواریم با این تفاهم‌نامه به‌زودی شاهد تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان امام علی(ع) باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی  امروز با حضورمحمد کاظم کاوه پیشقدم، دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، امام جمعه و فرماندارویژه شهرستان کازرون از بیمارستان آموزشی امام علی علیه‌السلام واحد کازرون بازدید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه در دوران کرونا راه‌اندازی مراکز درمانی در کشور اولویت دارد، عنوان کرد: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا استفاده از ظرفیت‌های مراکز درمانی امری ضروری است و باید در این باره تلاش کرد تا نیاز مردم به‌ویژه شهرستان کازرون از لحاظ درمانی تا حد زیادی مرتفع شود.

فداکار از تفاهم‌نامه قریب‌الوقوع دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه علوم پزشکی استان فارس خبر داد و افزود: امیدواریم با این تفاهم‌نامه به‌زودی شاهد تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان امام علی علیه‌السلام باشیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون نیز در این بازدید، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده درباره بیمارستان امام علی علیه‌السلام ارائه کرد.

محمدرضا دالوند در حاشیه این بازدید گفت: براساس شواهد موجود این بیمارستان از استانداردهای خوبی برخوردار است و به لحاظ کیفیت و رعایت اصول و ضوابط فنی و مهندسی در حد مطلوب بوده و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =