تنها نگرانی علی دایی از شرایط پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان

علی دایی اعتقاد دارد نبودن عیسی آل‌کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند شرایط پرسپولیس را سخت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پرسپولیس روز ۲۹ آذر باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برترین تیم شرق آسیا برود، در حالی که علی دایی اسطوره فوتبال ایران و سرمربی و مهاجم پیشین سرخ‌پوشان اعتقاد دارد این تیم می‌تواند قهرمان شود.

دایی ضمن بیان این که قرمزها پتانسیل قهرمانی دارند، از کمبود یک مهاجم تمام‌کننده در ترکیب پرسپولیس نگران است و می‌گوید: «پرسپولیس متأسفانه از نظر من یک فوروارد تمام‌کننده کم دارد. اگر آقای آل‌کثیر محروم نمی‌شد مطمئناً می‌گفتم که پرسپولیس ۸۰ درصد شانس برای قهرمانی دارد.»

دایی در ادامه درباره تأثیر آل‌کثیر می‌گوید: «پرسپولیس در چند مدت اخیر علیپور، طارمی و ترابی را هم از دست داده است. با احترامی که برای تمامی بازیکن‌های تیم و فورواردهایش قائلم ولی در حال حاضر در تیم فورواردی که بتواند کار را تمام کند و در حد و اندازه نفراتی که نام بردم باشد وجود ندارد. اگر دقت کرده باشید می‌بینید که عیسی در چند بازی که حضور داشت یک تنه جور خط حمله را به دوش می‌کشید. خیلی بازیکن موثری بود. ولی با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود. دوست دارم که از اینجا برای کادرفنی و بازیکنان تیم آرزوی موفقیت کنم چرا که قهرمانی پرسپولیس آرزوی همه ما است.»

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1082704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =