پنجعلی: پرسپولیس باید از تجربیات سید جلال در فینال آسیا استفاده کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم باید بازیکنان جوان مثل عبدی و رمضانی را راحت بگذاریم تا رفته رفته عملکرد اصلی خود را در زمین پیاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمد پنجعلی درباره عملکرد پرسپویس در دیدار برابر شهر خودرو مشهد که با برتری ۳ بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید، اظهار داشت: هنوز در هفته‌های ابتدایی هستیم و بدن‌ بازیکنان به دلیل انجام تمرینات بدنسای، سنگین است و بازیکنان در آمادگی کامل از نظر کیفیت فنی نیستند. خوشبختانه پرسپولیس روز به روز هماهنگ‌تر کار می‌کند و دیدید بازیکنان در دیدار برابر شهر خودرو مزد زحماتشان در این هفته‌ها را گرفتند. ان‌شاء‌لله پرسپولیس با پیروزی در دیدارهای پیش روی خود در لیگ برتر با روحیه‌ای بالا گام به فینال آسیا بگذارد و با کسب قهرمانی دل مردم را شاد کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص میزان شانس پرسپولیس در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا برای کسب عنوان قهرمانی گفت: چون این فینال به صورت تک بازی خواهد بود به نظرم پرسپولیس با وجود بازیکنان تاثیرگذاری که از دست داده، هنوز از شانس بالایی برای کسب پیروزی در فینال برخوردار است. همانگونه که پیش از این هم دیدیدم بازیکنان ایرانی در چنین بازی‌های بین‌المللی از جان مایه می‌گذارند و کار را برای هر حریفی سخت می‌کنند، به همین دلیل امیدوارم پرسپولیس با ارائه یک بازی هوشمندانه و بدون اشتباه بتواند نخستین قهرمانیش در این رقابت‌ها را کسب کند.

وی در خصوص عملکرد سید جلال حسینی در سن ۳۹ سالگی در خط دفاعی پرسپولیس و گلی که در دیدار اخیر سرخ پوشان به ثمر رساند، اظهار کرد: سید جلال حسینی بازیکن بسیار بزرگی است و باید از تجربیاتش به خصوص در دیدار فینال آسیا به بهترین نحو استفاده شود و مطمئنا گل محمدی هم به قابلیت‌های فنی حسینی بهتر از هر کسی واقف است. در حال حاضر حسینی بیشتر با تجربه‌اش در زمین بازی می‌کند و از آنجایی که مدافع تیزهوشی است هنوز در این سطح از مسابقات می‌تواند بازی کند.

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی درباره عملکرد نه چندان قابل قبول آرمان رمضانی در خط حمله پرسپولیس خاطر نشان کرد: رمضانی بازیکن بسیار تکنیکی است و به خوبی در موقعیت گل قرار می‌گیرد، اما به نظرم همین فشار روانی باعث شده کمی در زدن ضربات آخر بی‌دقتی کند. عبدی هم همین مشکل را دارد و باید به این دو مهاجم میدان داده شود تا با زدن گل از این شرایط روانی خارج شوند. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و انتظار از بازیکنان این تیم بالاست. به نظرم باید این بازیکنان جوان را راحت بگذاریم تا رفته رفته عملکرد اصلی خود را در زمین پیاده کنند.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس در برخی پست‌ها نیاز به تقویت دارد یا خیر؟ تصریح کرد: بهترین کسی که می‌تواند در این خصوص صحبت کند کادر فنی است چرا که نزدیکترین فرد به تیم همان سرمربی است. من هم درست نمی‌دانم در شرایطی که فرصت کمی تا فینال آسیا داریم راجع به این موارد صحبت کنم.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1082708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =