نخستین سرویس حمل‌ونقل سرد برای صادرات واکسن کرونا آماده شد

حمل و نقل واکسن‌های کرونا به تحویل در یک بازه زمانی فشرده، در دمای مناسب در سراسر کشور و سپس به مقصد سراسر جهان نیاز دارد. نخستین سرویس لجستیکی زنجیره سرد چین برای واکسن‌های کووید ۱۹ آماده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سی‌تی‌جی‌ان، نخستین سرویس لجستیکی زنجیره سرد چین برای واکسن‌های کووید ۱۹ آماده است.

یک شرکت چینی به نام «علی بابا»، نخستین مسیر زنجیره سرد مرزی کشور را با خطوط هوایی اتیوپی ایجاد کرده است که آماده حمل و نقل داروها و واکسن‌های مرتبط با کووید 19 در آینده است.

طبق بیانیه این شرکت، انتظار می‌رود مسیر با دمای بسیار پایین، به توزیع واکسن ویروس کرونا در مناطقی از آفریقا، خاورمیانه و آمریکای لاتین کمک کند.

 ‌از آنجایی که تولیدکنندگان برجسته دارو به ساخت قطعی واکسن‌های کرونا نزدیک هستند، جهان برای توزیع آنها در مقیاسی که قبلاً دیده نشده است، به پشتیبانی ذخیره سازی سرد در حمل‌ونقل نیاز دارد.

در چین، ذینفعان درگیر در زنجیره تامین در حال افزایش آمادگی برای توزیع جهانی نهایی واکسن ها پس از تأیید هستند.

این شرکت گفت داروها و واکسن‌ها را می توان در یک محیط دمایی کنترل شده تا منفی 23 درجه سانتیگراد نگهداری کرد. بارها به صورت هفتگی از شنژن به آفریقا حمل و از طریق آدیس آبابا و دبی به کشورهای دیگر ارسال می‌شود.

غول تدارکات چینی «SF Express» با تأمین کنندگان همکاری کرده است تا کاندیداهای واکسن و اقلام نیمه تمام را در داخل و خارج از کشور تحویل دهد، زیرا چین آنها را برای آزمایشات بالینی صادر و وارد می‌کند.

حمل و نقل واکسن‌های توسعه داده شده برای کرونا به شرایط سخت و بی سابقه‌ای نیاز دارد؛ تحویل در یک بازه زمانی فشرده، در دمای مناسب در سراسر کشور و سپس به مقصد سراسر جهان از جمله این موارد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =