تولید ۸۰ اثر در کانون نگارخانه فرهنگی واحد بوشهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: برای روز دانشجو نزدیک به ۸۰ اثر اعم از کلیپ و پوستر از سوی اعضای کانون نگارخانه فرهنگی تولید شده است.

باقر گرگین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی در روز دانشجو اظهار کرد: برای ۱۶آذرماه، نشست حضوری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رئیس دانشگاه برگزار خواهد شد که پرسش و پاسخ و مطالبه‌گری، جزو محورهای اصلی این نشست محسوب می‌شود. دانشجویان دیگر نیز می‌توانند به صورت آنلاین در این نشست شرکت داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت این واحد دانشگاهی در جشنواره «از حماسه تا حماسه» افزود: در حال حاضر حدود ۱۶۰ گروه مجازی برای تولید محتوا در جشنواره از حماسه تا حماسه فعال شده‌ است؛ تولید کلیپ، پادکست صوتی، پوستر، متن و... از جمله محورهای اصلی فعالیت این گروه‌ها محسوب می‌شود که هرکدام، روزانه ۲۰ الی ۳۰ تولید محتوای مجازی را با موضوعات مختلف در دستور کار قرار داده‌اند.

گرگین ادامه داد: بر اساس آماری که به دست آورده‌ایم، تاکنون یک سوم محتواهای تولید شده کلیپ، یک سوم متن، یک سوم عکس نوشت، پوستر و پادکست صوتی بوده است. خوشبختانه دانشجویان شرکت کننده در جشنواره از حماسه تا حماسه تاکنون تولیدات خوبی را حوزه‌های انگیزشی، حمایت از کادر درمان، دفاع مقدس، ۱۳ آبان و... داشته‌اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بوشهر درباره فعالیت کانون‌های دانشجویی گفت: نزدیک به ۳۰ کانون دانشجویی در واحد بوشهر راه‌اندازی شده است که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند؛ اخیرا نیز کانون کتابخوانی بیش از گذشته فعال شده به طوری که اعضای کانون هر هفته یک کتاب را مطالعه می‌کنند و درباره آن به گفت‌وگو و تبادل نظر می‌پردازند.

وی با اشاره به کانون نگارخانه فرهنگی واحد بوشهر تصریح کرد: این کانون با هدف تقویت فعالیت فرهنگی و تولید محتوای با کیفیت در فضای مجازی از جمله پادکست، کلیپ و نشریات صوتی تشکیل شده است؛ همچنین برای روز دانشجو، نزدیک به ۸۰ اثر اعم از کلیپ و پوستر از سوی اعضای کانون نگارخانه فرهنگی تولید شده است. این آثار در  اختیار گروه‌های فعال در جشنواره از حماسه تا حماسه گذاشته شده است تا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.

گرگین درباره حمایت از کانون‌های دانشجویی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که تمام نیازهای کانون‌های دانشجویی را در زمینه برگزاری مسابقات و اعطای جوایز به برگزیدگان را برطرف کنیم. برگزاری دوره‌های آموزشی مانند دوره آموزشی کلیپ سازی برای اعضای کانون‌ها، از جمله اقداماتی است که در زمینه حمایت از کانون‌های دانشجویی در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =