غلامرضا بهروان: مقامات بالایی، بازی پرسپولیس را لغو کردند

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران گفت: باشگاه نساجی و هیات فوتبال استان مازندران به‌هیچ‌عنوان با لغو این بازی موافق نبودند و این تصمیمی بود که سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به‌صورت یک‌طرفه گرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ برای اینکه درخصوص لغو بازی نساجی و پرسپولیس با مدیران نساجی و سازمان لیگ هم صحبت کرده باشیم با غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان مازندران و همچنین مشاور سازمان لیگ تماس گرفتیم. وی درخصوص تصمیم لغو بازی، گفت: «باشگاه نساجی و هیئت فوتبال استان مازندران به‌هیچ‌عنوان با لغو این بازی موافق نبودند و این تصمیمی بود که سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به‌صورت یک‌طرفه گرفتند. باشگاه نساجی چند روزی است که برای حضور موفق در این دیدار برای بازیکنان و اعضای کادرفنی هتل گرفته و با توجه به اینکه پروتکل‌های بهداشتی نیز باید رعایت شود، برای هر نفر یک اتاق رزرو شده که همین امر باعث شده مدیران باشگاه روزانه حدود ۷۰میلیون تومان پول هتل تیم را بدهند و این مبلغ برای باشگاهی که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و هیچ بودجه و کمکی دریافت نمی‌کند، بسیار زیاد است.»

مشاور سازمان لیگ درخصوص اینکه چطور نتوانسته از حقوق نساجی در این بازی دفاع کند، گفت: «این موضوع از مقامی بالاتر از سازمان لیگ دنبال شد و تصمیمی نبود که دوستان ما در سازمان لیگ گرفته باشند. آنها جمیع جهات را در این تصمیم در نظر نگرفتند و همین موضوع باعث شده فضای بسیار بدی در شهر قائمشهر و استان مازندران حاکم شود. ما باید به هواداران باشگاه پاسخ دهیم که چرا این بازی لغو شده و آنها نمی‌توانند قبول کنند که هیچ‌کس حقوق فوتبال مازندران را در نظر نگرفته است. ما برای باشگاه پرسپولیس که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است آرزوی موفقیت می‌کنیم اما این اقدام آنها برای لغو بازی تنها نساجی را متضرر نمی‌کند و فشردگی بازی‌ها برای تمام تیم‌های لیگ برتر مشکل‌ساز خواهد شد.»

انتهای پیام/

منبع:فرهیختگان

کد خبر: 1082795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =