۵۰۰ نفر از دانشجویان در جشنواره «از حماسه تا حماسه» ثبت‌نام کردند/ پیشتازی استان فارس در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: تاکنون ۵۰۰ نفر از دانشجویان واحدهای دانشگاهی استان فارس در جشنواره از حماسه تا حماسه ثبت نام کرده‌اند که تا این لحظه، ۴۰۰ نفر از آن‌ها در مناسبت‌های مختلف اقدام به تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی کرده‌اند.

مریم زیبایی نژاد معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی در روز دانشجو اظهار کرد: ما برای ۱۶ آذر و روز دانشجو، کرسی آزاد اندیشی را با موضوع «شکاف نسل‌ها و آسیب‌ها» به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد؛ کانون‌های دانشجویی نیز به مناسبت روز دانشجو پادکست صوتی را تولید کرده‌اند به زودی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی افزود: تهیه فیلم و پوسترهای مرتبط با ۱۶ آذر که مزین به سخنان امام(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب «خاطرات سفیر» از جمله برنامه‌های واحد شیراز برای روز دانشجو خواهد بود. مسابقه کتاب خوانی دیگری با محوریت کتاب «رویای نیمه شب» روز دوشنبه ۱۷ آذرماه برگزار خواهد شد.

زیبایی نژاد با اشاره به فعالیت دانشجویان در جشنواره «از حماسه تا حماسه» ادامه داد: تاکنون ۵۰۰ نفر از دانشجویان واحدهای دانشگاهی استان فارس در جشنواره از حماسه تا حماسه ثبت نام کرده‌اند که تا این لحظه، ۴۰۰ نفر از آن‌ها در مناسبت‌های مختلف اقدام به تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی کرده‌اند. ۱۰۰ نفر دیگر نیز به تازگی ثبت نام کرده‌اند که امیدواریم شاهد تولید آثار و محتوای خوبی به مناسبت روز دانشجو از سوی آن‌ها باشیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد شیراز با بیان این که تمامی کرسی‌های آزاد اندیشی این دانشگاه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: پوسترهای تبلیغاتی برای متقاضیان شرکت در کرسی‌های آزاد اندیشی طراحی شده و در تمامی صفحات مجازی منتشر شده است. متقضیان می‌توانند با مراجعه به لینک‌های مشخص شده در پوسترها و درج شناسه و گذر واژه در این کرسی‌ها شرکت داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان فارس جزو استان‌های پیشتاز در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی است به عنوان مثال واحد کازرون به عنوان مثال متولی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، توانسته در چند روز گذشته ۲ الی ۳ کرسی برگزار کند. امیدواریم واحد شیراز تا پایان سال جاری، نزدیک به ۲۰ کرسی آزاداندیشی را به صورت مجازی با موضوعات مختلف برگزار کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082808

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =