اجرای برنامه‌های جدید برای توسعه دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از موافقت اجرای برنامه‌های جدید برای ارتقا دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قم، اظهار کرد: با تجربیاتی که در سوابق مدیریتی حجت الاسلام خیری وجود دارد انتظار داریم دانشگاه آزاد اسلامی قم را به سطحی که لایق آن  هست برسانید.
امیر آبادی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قم از دانشگاه های قدیمی استان محسوب می شود اما به زیر ساخت های دانشگاه آزاد اسلامی قم توجه نشده است افزود: بحث اختصاص یک بیمارستان استان به دانشگاه آزاد اسلامی در مجمع نمایندگان مطرح  و در کارگروه بهداشت و درمان استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: نگاه دکتر طهرانچی به قم نگاه مثبتی است لذا با انتصاب حجت الاسلام خیری به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان قم می تواند مفید و موثر باشد و مسئولان دانشگاه  در استان قم باید از ظرفیت های حجت الاسلام خیری استفاده کنند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از موافقت اجرای برنامه‌های جدید برای ارتقا دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم خبر داد.
امیرآبادی ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی دانشگاه علوم انسانی اسلامی در قم توسط دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: هر سه نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه علوم انسانی اسلامی قم  حمایت می کنند.
به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم و هیات همراه گزارشی از پروژه های عمرانی این واحد دانشگاهی که در ابعاد کیفی و کمی در حال انجام است و با برنامه ریزی صورت گرفته شهریور ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد ارائه کردند.

کد خبر: 1082830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =