در اولین روز پس از قرنطینه کرونا به کجا سفر کنیم؟

چیزی که در حال حاضر باید برایش خودتان را آماده کنید، برنامه‌ریزی برای سفر در نخستین روز پساکرونا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(کرونا-به-کجا-سفر-کنیم">کرونا-به-کجا-سفر-کنیم">ایسکانیوز)؛ در حال حاضر 4 میلیون نفر در سرتاسر جهان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد نزدیک به 300 هزار نفر فوت شده‌اند. سهم ایران از این آمار 100 هزار مبتلا و 6000 کشته است. قطعاً ویروس کرونا تاکنون آسیب‌های زیادی به صنایع مختلف وارد کرده و زندگی همه‌مان را به نوعی مختل ساخته اما این به معنای ناامید شدنمان از زندگی نیست. به زودی دانشمندان به درمانی قطعی برای این ویروس دست پیدا می‌کنند و زندگی مجدد به وضعیت سابق خود برمی‌گردد. چیزی که در حال حاضر باید برایش خودتان را آماده کنید، برنامه‌ریزی برای سفر است. سفری در اولین روز بعد از قرنطینه. قطعاً خودتان پیش از اینکه چیزی بگوییم، نیازش را احساس کرده‌اید. اگر نمی‌دانید کجا می‌تواند در چنین فصل و زمانی مناسب سفر باشد، کایت برایتان پیشنهادهای ویژه بعد از قرنطینه‌ای آماده کرده است.

تور یک روزه کایت

تور یک روزه کایت مناسب آن‌هایی است که بلافاصله بعد از قرنطینه مجبور هستند سر کارشان برگردند و خیلی زمان کافی برای سفر ندارند. فکر نکنید تور یک روزه کایت قرار است صرفاً خسته‌تان کند و سفر خوشایندی نباشد. اتفاقاً برعکس، این سفر یک روزه به شما این امکان را می‌دهد تا مناظری زیبا ببینید و به تماشای طبیعت بروید و آرامشی به ذهنتان بدهید.

همچنین تور یک روزه، هدیه مناسبی است که می‌توانید به مناسبت تمام شدن قرنطینه به کسی که دوستش دارید بدهید و او را با خودتان در سفری هیجان‌انگیز و کوتاه همراه کنید. قیمت مناسب این تور باعث شده تا بسیاری از گردشگران به آن علاقه‌مند باشند و بخواهند هر از گاهی که شرایط سفر طولانی مهیا نیست، آن را تجربه کنند تا طعم سفر و تفریح را فراموش نکنند. پیشنهاد می‌کنیم حتی برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنید و لحظات حیرت‌انگیزی را به ثبت برسانید.
 
تورهای طبیعت گردی کایت

تورهای طبیعت گردی کایت دیگر امکانی است که برایتان فراهم شده است. یکی از تخصص‌های کایت، ارائه بهترین تورهای طبیعت گردی است و چه زمانی بهتر از تمام شدن ایام قرنطینه برای شرکت در چنین توری؟ مطمئن باشید در فصل بسیار مناسبی هستیم و طبیعت زیباترین روی خودش را به شما نشان می‌دهد. مناظری که با شرکت در این تورها خواهید دید، به مراتب حیرت‌انگیزتر از هر سفری است که تاکنون داشته‌اید.

فراموش نکنید ایران، کشوری چهار فصل است و در این فصل می‌توانید به هر کجای ایران که دلتان می‌خواهد بروید و لذت تماشای طبیعت و زیستن در آن را تجربه کنید. این همان سفری است که پر از خاطرات زیبا می‌شود و هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

تورهای کویرگردی کایت

تورهای کویر کایت را از قلم نیندازید. وقتی مشغول برنامه‌ریزی برای سفر بعد از ایام قرنطینه هستید، یادتان نرود فکر و ذهنتان نیاز به آرامش دارد و چه جایی بهتر از کویر و آرامشش؟ شب‌های کویر را هم فراموش نکنید! آسمان پرستاره و لحظاتی که جان می‌دهد برای عکاسی. یادتان نرود حتماً دوربین عکاسی‌تان را با خودتان داشته باشید، قطعاً دلتان نمی‌خواهد حتی فریمی از آن زیبایی‌ها را از دست بدهید. به جز این مواردی که گفتیم، تفریحاتی در کویر وجود دارد که با شرکت در تورهای کویرگردی کایت می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

زیباترین این تفریحات می‌شود همان شترسواری که تجربه خارق‌العاده‌ای است. حتماً یک بار در زندگی‌تان باید آن را تجربه کنید. امیدواریم هرچه زودتر اوضاع بهتر شود و امکان سفر برایتان فراهم شود. پس فراموش نکنید ذهنتان بعد از همه این خستگی‌ها و در خانه ماندن‌ها، نیاز به آرامش دارد. کویر انتخاب هوشمندانه شما خواهد بود.

در این مطلب به سفرهایی پرداختیم که در اولین روز پایان این اپیدمی و قرنطینه خانگی باید آن‌ها را تجربه کنید، پرداختیم. هر کدام از این تورها شرایط و اطلاعات مخصوص به خود را دارند که پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل به داشتن اطلاعات کامل، مطالب یکتا و اطلاعات بروز سایت آژانس مسافرتی کایت به نشانی www.kite.ir را از دست ندهید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =