۱۴ هزار بازرسی منجر به تشکیل پرونده تخلف ۱۰۰ میلیاردی شد

طی آبان ماه، ۱۴ هزار و ۲۸۰ گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده که از این تعداد ۶ هزار و ۴۷۲ پرونده تخلف به ارزش حدود ۹۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ۱۴ هزار و ۲۸۰ گشت مشترک بازرسی در آبان ماه امسال انجام شده که از این تعداد ۶ هزار و ۴۷۲ پرونده تخلف به ارزش حدود ۹۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

گشت‌های مشترک در چارچوب هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی دستگاه‌های ذیربط و پیشگیری از تخلفات و رسیدگی فوری به شکایات‌های مردمی انجام می‌شود.

سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در آبان ماه امسال ۳۳ درصد از گشت‌های مشترک خود را با اتاق اصناف و اتحادیه‌ها، ۱۷ درصد را با اداره‌های کل تعزیرات حکومتی و ۱۹ درصد را با دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام داده اند.

همچنین دو درصد از گشت‌های مشترک با اداره‌های کل استاندارد، یک درصد با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۲۸ درصد باقیمانده نیز با سایر دستگاه‌ها انجام شده است.

مجموع پرونده‌های تخلف تشکیل شده ۲۴ درصد مربوط به گشت با اداره‌های کل تعزیرات حکومتی، ۲۶ درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف و ۵۰ درصد مربوط به سایر دستگاه‌های ذیربط است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =