ویژه‌برنامه گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو فردا (یکشنبه 16 آذر) با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این مراسم به صورت زنده و مستقیم در اینستاگرام به آدرس اینترنتی instagram.com/azad_daneshjoo و صفحه رسمی دانشگاه آزاد اسلامی در آپارات به آدرس aparat.com/islamic_azaduniversity/live پخش خواهد شد.

در این مراسم از 12 نفر از دانشجویان منتخب دانشگاه آزاد اسلامی که براساس فرم‌های ارسال شده به واحدهای دانشگاهی و ارزیابی در سطح استان‌ها و سازمان مرکزی، برگزیده شده‌اند، تقدیر می شود.

علاوه بر این ویژه برنامه، روز دوشنبه 17 آذر نیز نشست نمایندگان فعالان دانشجویی اعم از بسیج دانشجویی، تشکل‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی دانشجویی و نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ریاست دانشگاه برگزار خواهد شد.

همچنین براساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی، مراسم گرامیداشت روز دانشجو، نشست‌های صمیمانه و جلسات پرسش و پاسخ تشکل‌های دانشجویی با اعضای هیات رئیسه واحدها، کرسی‌های آزاد اندیشی و دیگر برنامه‌های دانشجویی با همفکری و مشارکت دانشجویان در هفته پیش‌رو به صورت مجازی در تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =