راه‌اندازی پویش "مکتب فاخر" از سوی دانشجومعلمان

پویش "مکتب فاخر" با هدف ادامه راه شهید فخری زاده به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ‌ در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان؛ شهید محسن فخری زاده پویش "مکتب فاخر" به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی راه اندازی شد.

اعضای این پویش که از معلمان و دانشجومعلمان هستند طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ادامه راه شهید فخری زاده و تربیت دانش آموزانی که
ادامه دهنده راه این شهید بزگوار باشند؛ تاکید کردند.

متن نامه اعضای این پویش به رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ»

محضر مبارک امام امت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام علیکم

شهادت دانشمند بزرگ اسلام دکتر فخری زاده غمی بس عمیق بر جان و دل ملت شهید پرور ایران اسلامی نهاد. چنانکه شهادت سلیمانی ها و احمدی روشن‌ها داغ گرانی بر دلمان نهاده بود. انگیزه دشمن از این ترور های ناجوانمردانه و ددمنشانه چیزی جز توقف پیشرفت علمی و دفاعی این مرز و بوم نبوده است.

تجربه نشان داده است که پس از ترور دانشمندان و سرداران شهید نه تنها راه آن بزرگواران متوقف نشد؛ بلکه سربازان نسل جدید این مرز و بوم قدرتمند تر از قبل وارد عرصه شده و مرز های علم و دانش و صنعت دفاعی را جابجا نموده اند.

دشمن بداند خون شهید که بر زمین می‌ریزد موجب فراموشی و ضعف نیست بلکه می‌جوشد و می‌جوشاند، تربیت می‌کند و رشد می‌دهد و موجب افزونی بغض مسلمین نسبت به کفار می‌گردد.

رهبر عزیز انقلاب، ما به عنوان جمعی از معلمان و دانشجو معلمان بدنه‌ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بیعت خود را باری دیگر با حضرتعالی ابراز می کنیم، تا در مکتب رجایی‌ها؛ سلیمانی‌ها؛ احمدی روشن و فخری زاده‌ها ثابت قدم بمانیم و فرزندان نسل چهارمی و پنجمی انقلاب را چنان تربیت کنیم که بیش از پیش موجب وهن و یأس و ناامیدی دشمنان شوند و به فرموده جنابعالی انقلاب اسلامی را به اوج بالندگی و رشد برسانند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

گفتنی است؛ علاقمندان می توانند برای اعلام همراهی و پیوستن به پویش از اینجا اقدام کنند.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1082853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =