باید هویت دانشجویی را به رسمیت شناخت و حرمت دانشجویان را پاسداشت

معاون اول رییس جمهور در پیام تبریکی به مناسبت روز دانشجو، گفت: نام دانشجو با آرمان خواهی، تلاش برای کسب آگاهی‌های علمی، اجتماعی و سیاسی، ایستادن در کنار مردم و ایستادگی برای اعتلای ایران همراه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ‌ اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن ۱۶آذر، روز دانشجو، تصریح کرد: نام دانشجو با آرمان خواهی، تلاش برای کسب آگاهی‌های علمی، اجتماعی و سیاسی، ایستادن در کنار مردم و ایستادگی برای اعتلای ایران همراه است.

متن کامل پیام جهانگیری به شرح ذیل است:

روز دانشجو بر همه دانشجویان ایرانی مبارک. از ١٦آذر ١٣٣٢ که سه شهید سرافراز دانشکده فنی دانشگاه تهران پرچم مبارزه برای استقلال و آزادی را برافراشتند تا به امروز، نام دانشجو با آرمان خواهی، تلاش برای کسب آگاهی های علمی، اجتماعی و سیاسی، ایستادن در کنار مردم و ایستادگی برای اعتلای ایران همراه است.

در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و هر تحول بزرگ و اصلاح گرانه سهم و نقش دانشجویان برجسته و ممتاز است، چنانکه در هر گام بلند برای توسعه علمی و همه جانبه کشور. هویت دانشجویی را به رسمیت بشناسیم و حرمت همه دانشجویان را پاس بداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =