آمریکا و اسرائیل بی تردید در ترور شهید فخری زاده نقش داشته‌اند

سرکنسول سفارت یمن در تهران با تاکید بر اینکه بی تردید آمریکا و اسرائیل در ترور شهید فخری زاده نقش داشته‌اند، گفت: جنایت ترور شهید فخری زاده حلقه ای از سلسله جنایت‌های آمریکا و اسرائیل است.

سومین نشست مجازی تحلیل موضوعی معاونت سیاسی با عنوان «ناگفته‌های مقاومت یمن» با حضور «عدنان غفله» سرکنسول سفارت یمن در تهران و عضو برجسته انصارالله و تعدادی از دبیران و مسئولین و اعضای دفاتر استانی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد بومیان قائم مقام معاونت سیاسی حزب ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقاومت بویژه سردار سلیمانی و شهدای یمن و شهید حسن زید وزیر ورزش و جوانان دولت یمن که به تازگی هدف تروریست‌ها قرار گرفت، به تحلیل مسائل سیاسی داخلی و منطقه پرداخت.

در ادامه، عدنان غفله ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، تأکید کرد: بی تردید آمریکا و اسرائیل در این جنایت نقش داشته اند و این جنایت ها قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: این جنایت ها حاکی از عظمت این شخصیت ها و ناشی از ترس آمریکا و اسرائیل از این نخبگان است و این ترس، آنها را به نابودی خواهد کشاند.

عضو برجسته انصارالله یمن تصریح کرد: جنایت ترور شهید فخری زاده حلقه ای از سلسله جنایت‌های آمریکا و اسرائیل است. آنها اندیشمندان جهان اسلام را هدف قرار داده اند زیرا با اسلام و اهل بیت علیهم السلام ارتباط دارند و دشمنان از این ارتباط می ترسند.

وی در ادامه سخنان خود به تحولات یمن اشاره کرد و گفت: تهاجم به یمن به دستور آمریکا و در زمان حاکمیت دموکراتها بوسیله مزدوران سعودی انجام شد و ما در پایان سال ششم این تجاوز هستیم در حالی که نسبت به سال اول تجاوز، از شرایط بهتری برخورداریم.

سرکنسول سفارت یمن در تهران ادامه داد: اکنون مراکز استراتژیک سعودی و ائتلاف را هدف قرار می دهیم و قادریم به مرحله تولید تجهیزات دفاعی برسیم بطوریکه در روزهای گذشته توانستیم پیروزی های بزرگی در مرکز یمن کسب و مزدوران سعودی را مجبور به عقب نشینی کنیم.

غفله افزود: جنگ یمن با ائتلاف سعودی شباهت‌های زیادی به جنگ ایران و عراق دارد. با این تفاوت که ملت ایران از امکانات و تجهیزات دفاعی برخوردار بودند ولی ملت یمن فاقد امکانات دفاعی هستند.

وی در تاکید کرد: ملت یمن علیرغم همه جنایت ها و فشارها تا پیروزی نهایی به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =