دولت نجات ملی یمن، از صدور فرمان عفو عمومی خبر داد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که رهبران دولت نجات ملی این کشور فرمان عفو عمومی برای کسانی که تمایل به پیوستن به این دولت دارند، صادر کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ‌ سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که همه کسانی که طی سال‌های گذشته در جبهه ائتلاف سعودی بوده و جنگیده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند به محور یمن برگردند.

سریع امروز شنبه گفت که «رهبران عالی فرمان عفو عمومی درباره کسانی که تمایل به بازگشت به مسیر درست دارند صادر کرده‌اند تا کشتار یمنی‌ها متوقف شود».

* یک تیپ کامل که هفته پیش به دولت نجات ملی ملحق شد

به گزارش شبکه المیادین، سریع در مراسم دانش‌آموختگی شماری از نیروهای مسلح یمن گفت که نیروهای متجاوز سعودی بعد از شکست‌هایی که اخیرا متحمل شده‌اند، آخرین مراحل خود را طی می‌کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که اشغالگران و مزدوران هر چقدر به ریختن خون‌ها ادامه دهند، سرنوشتی جز زوال و فروپاشی در برابر تأثیرات مقاومت نیروهای مخالفِ تسلیم و ذلت ندارند.

با پیشروی نیروهای دولت نجات ملی یمن و برملا شدن اهداف استعماری و تجزیه‌طلبانه ائتلاف امارات و عربستان سعودی در یمن، شماری قابل توجهی از قبایل و نیروهای نظامی طی سال‌های اخیر از این ائتلاف جدا شده و به دولت مذکور پیوسته‌اند.

سه روز پیش، ۲۵ نفر از نیروهای ائتلاف سعودی عضو تیپ ۳ موسوم به عروبه در منطقه مرزی «الخوبه» در استان «جیزان» عربستان سعودی با ابراز ندامت از گذشته خود، به نیروهای مسلح یمن در صنعاء ملحق شدند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

کد خبر: 1082866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =