در تولید تجهیزات مقابله با کرونا به مرحله کیفیت ورود کرده‌ایم

وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا از پیشگامی کشور در حوزه تولید ماسک، ونتیلاتور و سایر تجهیزات مورد نیاز وزارت بهداشت در امر مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: امروز به لطف خداوند و تلاش کارگران و واحدهای تولیدکننده از کمیت عبور کرده‌ایم و در مرحله کیفیت قرار داریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (کرونا-به-مرحله-کیفیت-ورود-کرده-ایم">ایسکانیوز)، ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در حاشیه نشست امروز کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مدیریت کرونا با قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که درمحل سالن پیامبراعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به مجموعه تلاش های بعمل آمده و نتایج بدست آمده در مهار و مدیریت بیماری کرونا؛ گفت: طبق روال جلسه امروز ما با کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که دوستان وزارت صمت هستند؛ برگزار شد و گزارشات خوبی در خصوص وضعیت تولید ماسک، ونتیلاتور، اکسیژن و دستگاههای اکسیژن ساز و سایر تجهیزات مرتبط با بیماری کرونا ارائه شد.

وزیر کشور تصریح کرد: دوستان ما در وزارت بهداشت از نیازهایشان در این شرایط گفتند و قرار شد با رعایت کیفیت و کمیت و با قیمت عادلانه و مناسب، همه این خدمات در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد و همچنین اقلامی مثل ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و کالاهای بهداشتی با قیمت مناسب در دسترس مردم باشد.

رحمانی فضلی اظهار داشت: جلسه امروز نشان از این است که هماهنگی، همکاری و همدلی بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف به‌وجود آمده و همین هماهنگی موجب شده در روند کار در مسیر موفقیت حرکت کنیم.

وی گفت: تعهداتی که وزارت صمت درخصوص تامین امکانات، کالاها و تجهیزات و خدمات دارد در جلسه بررسی شد که بحمد ا... در مجموع روند، قابل قبول است و بخش صنعت در این عرصه، هم اکنون از کمیت عبور کرده است و روی کیفیت کار می‌کند و همچنین علاوه بر تامین کالاها و خدمات مورد نیاز داخلی، به صادرات هم فکر می کنند.

رحمانی فضلی در پایان گفت: این دستاوردها از مفاخر مردم عزیز، مجموعه تولیدکنندگان و کارگران عزیزان است که در واحدهای تولیدی سراسر کشور زحمت می کشند و امیدواریم این همکاری و همگرایی ادامه داشته باشد تا خبرهای خوب بیشتری برای مردم عزیزمان داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =