مذاکره با آیت الله ری شهری بر سر جدایی ری از تهران

عضو شورای شهر تهران گفت:نمایندگان تهران با آیت الله ری شهری در رابطه با تأسیس شهرداری شهر ری و انتخاب شورای شهر مستقل فردا جلسه دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ‌ حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره تأسیس شهرداری شهر ری اظهار داشت: فردا نمایندگان تهران با آیت الله ری شهری در رابطه با تاسیس شهرداری شهر ری و انتخاب شورای شهر مستقل جلسه دارند.

وی افزود: امیدوارم طرفین مذاکره فقط نفع مردم را ملاک تصمیم گیری خود بدانند.

 این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تاکنون به هر نحوی که می‌توانستم برای این حق شهروندی مبتنی بر اصل یکصدم قانون اساسی تلاش کردم.

خلیل آبادی پیش از این نیز گفته بود، اگر ری شهر مستقلی بود و شورای مجزایی داشت؛ اینهمه تعدی و بی مهری به آن نمی شد. مسلما در مجلس یازدهم آن را پیگیری خواهم کرد البته برخی از اعضای شورای شهر مانند زهرا نژاد بهرام مخالف این موضوع بوده و معتقد است این تصمیم ظلم به شهروندان ری است و باعث عدم یکپاچگی تهران، ری و شمیرانات می شود. شاید شهرداری در برخی موارد به برخی مناطق و یا موضوعات از جمله بافت فرسوده توجه ویژه ای داشته باشد و یا برخی از مناطق نیاز به شهرداران ویژه ای داشته باشند اما این دلیلی بر جدایی آنها از تهران نمی‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082871

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =