با تیم انتقالی بایدن همکاری می‌کنیم

سرپرست وزارت دفاع آمریکا روز شنبه اعلام کرد که وزارتخانه تحت کنترلش با تیم انتقالی رئیس جمهور احتمالی بعدی آمریکا همکاری خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، «کریستوفر میلر» سرپرست وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که این وزارت با تیم انتقالی «جو بایدن» رئیس جمهور احتمالی بعدی آمریکا همکاری خواهد کرد.

وی در ادامه سخنانش گفت که پنتاگون امنیت ملی آمریکا را در راس تمامی کشمکش‌ها قرار می‌دهد و برخی گزارش‌ها در این باره که پنتاگون با تیم انتقالی بایدن همکاری نمی‌کند صحت ندارد.

وی تاکید کرد که پنتاگون تاریخ کاملا درخشانی در خصوص همکاری با هر دو حزب آمریکا هنگام انتقال قدرت دارد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که یکی از مقام‌های سابق اطلاعاتی آمریکا روز جمعه به شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گفت که پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در خصوص مسائل اطلاعاتی با تیم انتقالی بایدن همکاری نکرده است.

سی‌ان‌ان بر اساس گفته این مقام سابق آمریکایی گزارش کرده دولت ترامپ از برقراری دیدار میان مقام‌های اطلاعاتی پنتاگون با تیم انتقالی بایدن جلوگیری به عمل آورده است.

هفته گذشته بود که وزارت دفاع آمریکا برای همکاری با تیم انتقالی بایدن اعلام آمادگی کرد.

وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه هفته گذشته اعلام کرد: «امروز عصر وزارت دفاع با تیم بایدن ـ هریس و مسئول تعیین شده آن‌ها برای تیم بررسی وزارت دفاع تماس گرفت و بر اساس تشخیص سازمان خدمات عمومی آمریکا ما بلافاصله اجرای طرح خود را برای ارائه پشتیبانی مطابق با اساسنامه، سیاست وزارت دفاع و یادداشت توافق بین کاخ سفید و تیم بایدن-هریس، آغاز می‌کنیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1082873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =