تفکر بسیجی محدود به زمان و مکان خاصی نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه تفکر بسیجی محدود به زمان و مکان خاصی نیست، گفت: باید در پرتو تفکر بسیجی، اخلاق نیک و عمل نیک، سرلوحه همگان در تمامی امور قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ( ایسکانیوز)، به همت پایگاه مقاومت شهدای بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، از فعالان بسیجی کارکنان این واحد دانشگاهی تقدیر شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در این نشست با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند فرزانه شهید فخری زاده گفت: شهادت یک نعمت والای الهی است که در جامعه اسلامی ما جاری و ساری شده و موجب برکات و توفیقات فردی و اجتماعی فراوان است.

اسماعیل عبدالهی با گرامیداشت هفته بسیج و تأکید بر اینکه تفکر بسیجی منوط و محدود به زمان، مکان، شخص و یا گروه های خاصی نیست، یادآور شد: به یاری پروردگار و در پرتو تفکر بسیجی، اخلاق نیک و عمل نیک، سرلوحه همگان در تمامی امور قرار گیرد.

دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیج و بسیجی بودن یک ارزش است که ظرفیت های دنیوی و اخروی بسیاری در آن نهفته است، اظهار کرد: با تحقق فرهنگ بسیجی، هم خلق خدا راضی و خشنود خواهد بود و هم پروردگار.

این مسئول با اشاره به اینکه در شرایط سخت به ویژه در شرایط کنونی که دشمن شمشیر عداوت خود را از رو بسته و از هیچ رفتاری برای آسیب زدن به این نظام الهی واهمه ندارد، بیش از هر زمان دیگری به پایبندی به اعتقادات و تفکر بسیجی نیاز است، اذعان کرد: بهترین مواجهه با این دشمنی ها و رفتار خبیثانه، تقویت فرهنگ دینی و الهی که همان فرهنگ ایمان و خدمت به مردم است و بدین ترتیب بدخواهان خواهند فهمید که مردم ایران اسلامی همواره پای کار هستند و هرگز از انقلاب و آرمان های آن دست نخواهند کشید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1082880

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =