حمله پلیس آلمان به تظاهرات‌کنندگان علیه محدودیت‌های کرونایی

پلیس آلمان با حمله به جمعیت گسترده معترضان به محدودیت‌های کرونایی در شهر «برِمِن»، سعی کرد این تجمع غیرقانونی را متفرق کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در پی ممنوع اعلام شدن هرگونه تظاهرات علیه محدودیت‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس «کووید۱۹» در آلمان توسط دیوان عالی این کشور، پلیس برای متفرق کردن معترضان وارد عمل شد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، صدها نفر در شهر «برِمِن» عصر شنبه (به وقت محلی) تجمع کردند که عده‌ای از آنها مخالف محدودیت‌های کرونایی و عده‌ای دیگر موافق آن بودند.

پلیس آلمان نیز در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که نیروهای امنیتی این شهر ضمن تلاش برای جدا نگه داشتن این دو گروه و جلوگیری از وقوع درگیری بین آنها، سعی داشت این تجمع غیرقانونی را متفرق کند.

مخالفان محدودیت‌های کرونایی در آلمان معتقدند که تداوم این اقدامات نه تنها حقوق مدنی شهروندان این کشور را به خطر می‌اندازد بلکه معیشت آنها را نیز با تعطیلی بسیاری از مشاغل تحت تاثیر قرار داده است.

اعتراضات در کشورهای اروپایی به محدودیت‌های قرنطینه‌های و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حالی است که این قاره با حدود ۱۰ درصد جمعیت جهان، ۲۵ درصد تلفات این همه‌گیری را به خود اختصاص داده و هر روز بر آمار ابتلا و مرگ و میر کشورهای آن افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =