کشته‌شدن یکی از شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد نتانیاهو

یک نفر از معترضان به سیاست‌ها و عملکرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در جریان تظاهرات علیه وی در شهر تل‌آویو، کشته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه از کشته شدن یکی از شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، این معترض ۸۲ ساله که «درُر سوفر» نام دارد در جریان تظاهرات توسط یک خودرو متعلق به طرفداران نتانیاهو مورد اصابت قرار گرفت و بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

بر این اساس، معترض کشته‌شده پدر «آدی سوفر ثانی» مدیر شعبه شرکت فیسبوک در فلسطین اشغالی است که شامگاه شنبه در منطقه «کریات اُنو» واقع در شهر تل‌آویو به جمع تظاهرات‌کنندگان علیه نتانیاهو پیوسته بود.

وبگاه عبری‌زبان «واللا» نیز در این باره نوشت، خانواده سوفر با صدور بیانیه‌ای بعد از کشته‌شدن وی گفتند که او هر هفته در تظاهرات علیه نتانیاهو شرکت کرده بود.

راننده خودرویی که به این معترض ضد نتانیاهو برخورد کرده بود، یک زن جوان است که اکنون بازداشت شده و تحت بازجویی پلیس قرار دارد.

هزاران نفر از تظاهرات‌کنندگان نسبت به سیاست‌ها و عملکرد ضعیف نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه برای ۲۴مین هفته پیاپی در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی به خیابان‌ها آمده و خواستار کنار رفتن وی از قدرت شدند.

این در حالی است که در پی بالاگرفتن اختلافات درون کابینه تل‌آویو، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم برگزاری چهارمین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی طی دو سال اخیر را امری حتمی دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =