دانشجوی انقلابی دلباخته فرهنگ انتظار و امید است

دانشجوی نسل انقلاب دانشجوی خفته بر مزار بی هویتی نیست. دانشجوی دلباخته در رنگ فرهنگ ابتذال و انحطاط نیست. مسحور سحر دجال های رسانه ای صهیونیسم و فاشیست نیست بلکه دلباخته فرهنگ انتظار و امید است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ۱۶ آذر روز دانشجو نامگذاری شده روزی که ۳ دانشجوی سرفراز، با تقدیم خون خود، بذر در خاک خوابیده آزادگی را آبیاری کردند و نهال انقلاب از چنین خونهایی تناور شد و میوه های شجاعت و جانفشانی برای آزادگان جهان به ارمغان آورد.

امروز که گفتمان غالب انقلاب شکوهمند اسلامی، بر تن مستکبران و شیطان صفتان عالم، لرزه افکنده است بیش از هر زمان اهمیت و تاثیر حرکت های روشنگرانه انقلاب اسلامی، رخ می نمایاند تا بدانجا که طبع و خوی خون آشام خفاش صفتان دنیای چپاول و استکبار را در ریختن خون مطهر بزرگ مردانی چون سردار سلیمانی ها و سردار فخری زاده ها را بر جهانیان عیان ساخته است.  

دانشجوی نسل انقلاب دانشجوی خفته بر مزار بی هویتی نیست. دانشجوی دلباخته در رنگ فرهنگ ابتذال و انحطاط نیست. مسحور سحر دجال های رسانه ای صهیونیسم و فاشیست نیست. دلباخته فرهنگ انتظار و امید است.

دانشجوی قرن بیست و یکم ایران اسلامی، فریاد خروش و اعتراض به همه بی عدالتی ها و چپاولگری های عالم است. صفیر بلند عدالت خواهی و آرمان طلبی همراه با عقلانیت و منطق است و هرگز ابزار دست سیاست بازان و کرسی نشینان دروغین نیست. بلکه گوش به فرمان ولایت فقیهی دارد که پرچمدار تمدن اسلامی است و رنگ تعلقات مقام های دنیوی او را از رسالت انسان سازی و تربیت آزاد مردان مقدمه ساز ظهور بازنداشته است.

روز دانشجو روز جشن است نه جشن و پایکوبی، بلکه سرور و نشاط پرچمداری عزت انسان و پیشتازی در مسابقه رشادت و بصیرت. روز بزرگذاشت موذنانی است که اگر خواب بمانند نماز امت قضا می شود و در همیشه تاریخ، مشعل روشنگری را بر تارک خویش نهاده اند تا راه گم نشود و ظلمت بر نور غلبه نیابد.
ضمن عرض تهنیت این روز بزرگ به همه دانشجویان و دانشگاهیان، از حی متعال، سربلندی و سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت داریم.

*معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد 

انتهای پیام/

کد خبر: 1082900

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =