مجلس علمای اهل بیت(ع) سنگال ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

مجلس علمای اهل بیت (ع) سنگال در نامه‌ای مکتوب به سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگال با اشاره به شهادت محسن فخری زاده عنوان کرد: این جنایت فجیع در واقع حمله به علم و دانش محسوب می‌شود که از سرمایه‌های ناب بشریت محسوب می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجلس علمای اهل بیت (ع) سنگال در نامه‌ای مکتوب به سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگال به مناسبت شهادت محسن فخری زاده عنوان کرد: با اندوه و حسرت فراوان خبر شهادت دانشمند جهادگر آقای محسن فخری زاده به دست ایادی صهیونیسم و حامیان جنایتکار را دریافت کردیم.

دانشمند بی نظیری که زندگی خود را وقف انقلاب علمی کرد تا مردم و ملتش را از عقب ماندگی و وابستگی رها کند و بر خلاقیت، نوآوری و پیشرفت علمی و معرفتی که پایه و اساس پیشرفت ملت هاست، روح دمید.

در پی این رخداد حزن انگیز، شورای علمای اهل بیت (ع) در سنگال به انضمام همه نهادهای ذیربط، ابتدا عمیقاً مراتب تسلیت و همدردی خویش را با خانواده معظم شهید و رهبری و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌دارد. بدان امید که خداوند متعال آن شهید والامقام را مشمول رحمت های واسعه خویش قرار دهد.

دوم، اعلام می‌داریم که این جنایت فجیع در واقع حمله به علم و دانش محسوب می‌شود که از سرمایه‌های ناب بشریت محسوب می‌شود.

سوم، این جنایت ناجوانمردانه را با شدیدترین عبارات محکوم و آن را اقدامی تروریستی قلمداد می‌کنیم.

چهارم، اعلام می‌کنیم قاطعانه در کنار جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم و تأکید می‌کنیم ایران حق کامل دارد که تمام اقداماتی را که برای محافظت از مردم خود ضروری و واجب می‌داند، به عمل آورد.

در خاتمه، ما بسیار امیدواریم نسلی را که به دست آن شهید تربیت شده اند، از شهادت آن بزرگوار الهام بگیرد و دنباله رو راه او باشد.

از خداوند عزوجل مسئلت می‌کنیم که قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را گسترش دهد تا بتواند به مقابله با دشمنان و پیروزی بر همه ابزارهای اهریمنی نائل آید.

کد خبر: 1082921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =