نقش تاثیرگذار دانشجویان در برون رفت از ایام پر التهاب کرونا

وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت ۱۶ آذر گفت: بی‌تردید در شرایط همه‌گیری کرونا و همزمانی با تحریم‌های گسترده، نقش تاثیرگذار دانشگاه و دانشجو در برون رفت از این ایام پر التهاب بسیار چشمگیر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(کرونا">ایسکانیوز)،‌ سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، به مناسبت شانزدهم آذر، روز دانشجو پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: ۱۶ آذر «روز دانشجو» یادآور شهادت سه عزیز برومند وطن در قربانگاه استکبار ستیزانه دانشگاه است و یادآور آن که دانشگاه در این کشور نه تنها پایگاه توسعه علم و دانش، بلکه جایگاهی برای رویش اندیشه های مبارز در راستای آزادی، ظلم ستیزی، استقلال طلبی و عدالت گستری بوده است. مبارزه با رژیم ستمشاهی و رویش جوانه های انقلاب اسلامی از درخت تنومند دانشگاه و پیشتازی دانشجویان در کنار دیگر مبارزان گواهی دیگر از این جایگاه شامخ دانشگاه در این سرزمین مقدس است.

در بخش دیگری از پیام آمده است: آنگاه که خاک وطن توسط دشمنان مورد تعرض قرار می‌گیرد، باز هم خون دانشجوست که در دفاع از تمامیت جغرافیای سرزمینش با خون دیگر هم‌رزمان نظامی، بسیجی، طلبه و رزمندگان در هم می‌آمیزد و خاک دورترین نقاط کشورش را با خون مطهرش گلگون می‌کند و زمانی که با تحریم های ظالمانه، نیازمندی های اساسی مردمش را در تنگنا می‌بیند، شبانه روز می‌کوشد تا با استفاده از توان و توشه علمی خود، حماسه‌ای نو خلق کند و در راستای خودکفایی کشورش بکوشد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: بی تردید در شرایطی که در همه گیری کرونا و همزمانی با تحریم‌های گسترده، کشور روزهای سختی را می‌گذراند، نقش تاثیرگذار دانشگاه و دانشجو در برون رفت از این ایام پر التهاب بسیار چشمگیر بوده و در صفحات زرین تاریخ این سرزمین به یادگار خواهد ماند. ضمن تبریک روز دانشجو، تندرستی، عزت و سرافرازی همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =