شبکه فناوری و نوآوری در سیستان و بلوچستان ایجاد شد

مدیر فن‌بازار منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از راه اندازی شبکه‌های فناوری و نوآوری برای توسعه متوازن زیست بوم نوآوری در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از معاونت علمی و فناوری، فرید شاهمرادی گفت: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹، امکان برگزاری نمایشگاه‌های حضوری در هفته پژوهش مقدور نشد. بر این اساس در راستای تبدیل تهدید به فرصت ایده ایجاد نمایشگاه مجازی دائمی و همچنین شبکه فناوری و نوآوری استان سیستان و بلوچستان اجرایی شد.

مدیر فن‌بازار منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: در شبکه فناوری و نوآوری سیستان و بلوچستان که توسط فن بازار ایجاد شده است، تمام شرکت‌ها، سازمان‌ها، ارگان‌ها و بازیگران زیست‌بوم نوآوری استان این فرصت را پیدا می‌کنند تا نیازهای فناورانه، طرح های پژوهشی، فرصت های کارآفرینی و سرمایه گذاری خود را عرضه کنند و پاسخ‌های مناسب دریافت کنند.

شاهمرادی گفت: در حال حاضر ۳۰ طرح سرمایه‌گذاری بر اساس اولویت‌ها، مزیت‌های استان و هر شهرستان در قالب این نمایشگاه و شبکه دائمی عرضه شده است. همچنین فن‌بازار منطقه‌ای استان سیستان و بلوچستان موفق شده است تا ۱۵ عرضه و تقاضای فناوری را مدیریت کند. این ۱۵ مورد در دید عموم قرار گرفته است تا شرکت‌های توانمند بر اساس نیاز خود به آن پاسخ دهند.

وی در ادامه ضمن توضیح برنامه‌های مختلف شبکه فن بازار در سراسر کشور گفت: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و نهادهایی مانند وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، برنامه‌های نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در سراسر کشور اجرا شده است، امیدوار هستیم، روند رشد روزافزون زیست‌بوم نوآوری کشور در این منطقه همچنان رو به رشد و در حال ترقی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =