«هوا نیروز» در تولید قطعات بالگردی به بالندگی رسیده است

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز ارتش در تولید قطعات مورد نیاز بالگردی به رشد و بالندگی رسیده است؛ دوربین‌های دید در شب و تولید موشک‌های نقطه‌زن از جمله این دستاوردها محسوب می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ به مناسبت سالروز شهادت سرلشکر خلبان احمد کشوری و روز هوانیروز، جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان هوانیروز ارتش با حضور بر مزار  این شهید در بهشت زهرا(س)، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم، شهید سرلشکر خلبان کشوری را از جمله اسطوره‌های دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: تمامی شهدای هوانیروز در خط مقدم مقابله با دشمن بودند و حضور مؤثر آنها دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

وی با اشاره به دستاوردهای بی‌نظیر هوانیروز در حوزه‌های مختلف، افزود: امروز هوانیروز ارتش در تولید قطعات مورد نیاز بالگردی به رشد و بالندگی رسیده است، دوربین‌های دید در شب، تولید موشک‌های نقطه‌زن، تربیت خلبانان جوان و غیره از جمله دستاوردهای مهم هوانیروز در سال‌های اخیر است.

فرمانده هوانیروز ارتش در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای هوانیروز،گفت: شهدا الگوی ما در تمامی شئون زندگی هستند و ان‌شاءالله که بتوانیم مسیر شهدا را ادامه بدهیم.

کد خبر: 1082951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =